Schoonhoven 05-05-2011

moontan

VWC lid
Donderdag 5 mei 2011 vuurwerk te Schoonhoven

Plaats : Schoonhoven
Provincie : Zuid Holland
Wie : Wagenvoort vuurwerk
Wat : onbekend
waar : boven de Lek (het beste te zien vanaf de Kat, De Lekdijk en Buiten de Veerpoort).
tijd : 22.00 uur

Net een uur met m'n vriendin staan wachten op deze geweldige vuurwerkshow... Er was helemaal niks te zien in schoonhoven? We stonden op de lekdijk, daarna bij de kat maar er was echt niks. Erg jammer. Iemand enig idee of het was gecancelled ofzo?

Gr

ja ik heb heb met jappy en stefan ook zoiets mee gemaakt in honselersdijk wij staan daar geen show maar mensen van wagenvoort waren er wel zij hebben misschien wel vaker van die grappen

Wat een onzin dan zeg, vader heeft op z'n doordeweekse dag een uur staan wachten in de auto. Vrolijk word je er natuurlijk niet van ik snap echt niet hoe zoiets mogelijk is...

ja ik heb heb met jappy en stefan ook zoiets mee gemaakt in honselersdijk wij staan daar geen show maar mensen van wagenvoort waren er wel zij hebben misschien wel vaker van die grappen

Niet tesnel oordelen mensen, ja ik heb vorigjaar idd ook voor jan met de korte achternaam staan wachten voor show. Maar ja miss was er wel een reden voor. Maar ik begrijp dat het vervelend is dat je voor niks staat te wachten.
Hopelijk komt er een reactie vanuit wagenvoort waarom dit gister zo was :-(

Ja een reactie van wagenvoort zou wel prettig zijn.. Ik geef hun hier de schuld niet van, alleen ik zou wel graag willen weten waarom er niks te zien was?

Ook extra vervelend omdat er in de rest van Nederland wel vuurwerk te zien was, ik hoorde zelfs het vuurwerk in Dordrecht/Papendrecht losbarsten.

Grtz

Back
Bovenaan