Scheveningen internationaal Vuurwerkfestival 2008

michael : ja je hebt helemaal gelijk , ik heb het al geedit :rolleyes: .

stefan : soooooooow wat 'n beauty's man , complimenten , en dat met dat kleine cameratje :shocked::p:applause::devil: .

Size doesnt matter.. gaat erom wie er achter staat, en wat je er mee kunt, en wat ie ere dan mee doet! Alhoewel ik er bij sommige toch wel een beetje mn twijfels heb.. niet waar Michael?! whoehahahahah

Size doesnt matter.. gaat erom wie er achter staat, en wat je er mee kunt, en wat ie ere dan mee doet! Alhoewel ik er bij sommige toch wel een beetje mn twijfels heb.. niet waar Michael?! whoehahahahah

Ommgggg jij weet ook van geen ophouden he hahahahaha :p gisteravond ook al :p:D

Nederland10.jpg

Nederland.jpg

Mexico.jpg

Nederland2.jpg

album : http://www.crazyfireworks.eu/album/thumbnails.php?album=39 .

er komen waarschijnlijk nog meer foto's in te staan , maar dat meld ik dan wel .

Laatst bewerkt:
Ondanks dat we wat onenigheid hebben gehad:wink:....de 3e foto
vind ik van ongekende schoonheid....complimenten damian !!

Hier mijn foto's die ik alle drie de dagen heb geschoten.
Ben er zelf wel tevreden over, samen zijn het ong. 260 foto's:p. Wel staan sommige heel scheef vanwege het losse zand daar.
Ook de salute's waren er erg moeilijk op te krijgen vanwege de felle flitsen.

China 14-08-08

img_0811.jpg

img_0785.jpg

img_0792.jpg

img_0783.jpg

Voor meer foto's van deze show klik HIER.

Brazilië 14-08-08

img_0848.jpg

img_0851.jpg

img_0838.jpg

img_0829.jpg

Zuid-Korea 15-08-08

img_0918.jpg

img_0916.jpg

img_0915.jpg

img_0912.jpg

Ierland 15-08-08

img_0972.jpg

img_0950.jpg

img_0944.jpg

img_0943.jpg

Nederland 16-08-08

img_1047.jpg

img_1039.jpg

img_1046.jpg

img_1033.jpg

Mexico 16-08-08

img_1117.jpg

img_1108.jpg

img_1079.jpg

img_1136.jpg

Groeten,
Pyro-rola

Mijn films zullen 1 dezer dagen 1 voor 1 online komen :)

Morgen ochtend zal ik de film van "China" online zetten en morgen avond de film van "Brazilie" en de andere 4 komen de dag erop en weer daarop :rolleyes:

Mexico wint vuurwerkshow Scheveningen
zaterdag 16 augustus 2008 | 23:52

DEN HAAG (ANP) - Mexico is de winnaar van de 29e editie van het vuurwerkfestival in Scheveningen. Dat maakte de organisatie zaterdag bekend. Nederland eindigde op de vierde plaats.

Mexico dankt de overwinning aan het feit dat het land beschikte over ,,het meest volle vuurwerk en aan het zeer aparte kleurgebruik'', stelt organisator Bob de Jong. Aan het driedaagse festival deden in totaal zes landen mee. Nederland had vorig jaar de beste show en gold als een van de favorieten.

Het vuurwerk werd vanaf een ponton voor de kust ontstoken. Op de spectaculaire shows, die zich voor het decor van de Scheveningse pier voltrokken, kwamen volgens de organisatie zo'n 300.000 bezoekers af. Dat waren er 50.000 meer dan vorig jaar

http://www.brabantsdagblad.nl/algem...010/Mexico-wint-vuurwerkshow-Scheveningen.ece

Wordt steeds minder het het publiek daar ja.

Ik heb eigenlijk een heel andere vraag:): Werd er eigenlijk nog wat gestookt op het Strand door het publiek zelf?
Kon me vorig jaar herrineren dat er een aantal cakes ,romeinse kaarsen en pijlen werd afgestoken en een UFO ballon werd opgelaten.

Laatst bewerkt:
Ik heb eigenlijk een heel andere vraag:): Werd er eigenlijk nog wat gestookt op het Strand door het publiek zelf?
Kon me vorig jaar herrineren dat er een aantal cakes ,romeinse kaarsen werd afgestoken en een UFO ballon werd opgelaten.

Laatste dag heb ik 3 UFO-ballons voorbij zien gaan, en de eerste dag 3 shells. ca. 2.5 inch :p

En sommige groepjes stonden met flashing diamond-achtige dingetje en fakkels.

Deze drie mortieren vonden Stefan en ik nog terug op het Strand.

121942613935326

Ik denk dat het 3'' is maar Stefan zegt 2'' a 2,5'' haha, uiteindelijk zijn we er nog niet uit:p.

3 inch is groter, en op die foto lijken ze groter, want je heb gefotografeerd van bovenaf :rolleyes:

EDIT: Ik heb toch gelijk :D

Laatst bewerkt:
Back
Bovenaan