Scheveningen [Compound]

Artikelnummer: 1045
Artikelnaam: Scheveningen
Bruto Gewicht: Info volgt
Netto Kruitgewicht: 1013 gram
Aantal Schoten: 75 schoten - COMPOUND
Effectomschrijving: Z-Shaped spinning tails die eindigen in een oorverdovende crackling met felgekleurde sterren.
Tijdsduur: 40 seconden
Stijghoogte: 30 meter
Richtprijs: 120 euro

Vulcan vuurwerk.jpg

Laatst bewerkt door een moderator:
En dit allemaal bereikt met een kilootje kruit... vulcan heeft vast een vaatje special space powder gevonden van vroeger wat goed gedroogd is :)

Mooie box maar komt door het filmpje op mij rommelig over. Als men iets meer afstand had genomen had het filmpje er waarschijnlijk een stuk beter uit gezien.

Als deze box van dezelfde kwaliteit is als Oman, dan kan dit weleens een toppertje zijn.
Ben vorig jaar bij een demo geweest waar veel Vulcan gestookt werd, en alle cakes of boxen met crackling waren van zeer hoge kwaliteit.

Vind het een hele mooie box, die kleuren zijn een leuke toevoeging. Vind de prijs alleen wel te hoog, deze zou er eventueel alleen komen als hij ergens voor een leuke prijs wordt verkocht.

Gezien de compounds van vorig jaar is Vulcan weer op de goede weg! Dit lijkt me een goeie bak! Ik heb er wel vertrouwen in! Prijs kan idd wel aan gesleuteld worden! Vulcan, verras me weer dit jaar!

Zelf vind ik dat Vulcan sinds vorig jaar echt wel stappen gezet heeft, natuurlijk hadden ( en hebben!) ze erg dure cakes. Er zijn echter zoveel importeurs die absurd dure cakes aanbieden.
Ben erg benieuwd naar deze compound, dinsdag zullen we ze zien

Leek niet eens op de eerst getoonde film, dan toch maar de Noiz van Evo in de gaten morgen. Kijken hoe die uit de verf komt.

Leek niet eens op de eerst getoonde film, dan toch maar de Noiz van Evo in de gaten morgen. Kijken hoe die uit de verf komt.

Precies, had stiekem gehoopt op een concurent van de NOIZ. Zag in de showroom helaas al een totaal ander fimpje, kwam totaal niet in de buurt van hoe het eerste filmpje was.
Overigens waren de andere nieuwe compounds wel dik in orde.

Back
Bovenaan