Scary

Torrr

VWC lid
Artikelnummer: 9508
Artikelnaam: Scary
Bruto Gewicht: ...
Netto Kruitgewicht: ...
Aantal Schoten: 96
Effectomschrijving: Crackling tails overgaand in crackling boeketten
Tijdsduur: ...
Stijghoogte: ...
Richtprijs: €5,95

9508-dummy.jpg

Laatst bewerkt:
Deze 12 schots cake heeft mij zo verrast dat hij met stip op mijn lijstje komt te staan, dat deze slechts 5,95 kost verbaast mij nog steeds ten zeerste want de uitwerkingen zijn echt te bizar voor woorden. Filmpje wordt zsm geplaatst.

volgensmij gaat er ook een andere cake bij af..
Maar dan nog een erg fijn budget toppertje!
Raar dat het bij Katan wel kan! (de prijs bedoel ik)

ALS ik deze kan krijgen komen er wel 3 of 4 op mijn lijstje hoor.
Voor dat geld, 12 shots, met boeketje (en niet alleen tails) is niet gek hoor :)
Go Katan!

op het filmpje is iig niet een 12 schots pot te zien.
Dus weet niet of het klopt, maar is zeker niet 1 van deze pot. Meerdere lijkt mij eerder, maar dan vind ik het verbazend dat er alleen op het einde een finale zit en niet halverwege. Dat zou immers wel moeten als het meerder potjes waren?
Dus kan iemand mij dit uitleggen? Of worden we hier een beetje voor de gek gehouden.
Ik ben benieuwd.

greetzz

edit: Ik zie nu dat 3xh hier ook iets over heeft gepost. Maar ben alsnog benieuwd.
edit2: ik zie in de startpost staan dat het ene 96 schots potje is?
Ik raak er nu een beetje van in de war.

Er waren wat problemen bij aanvang van de demo. De speaker heeft geen rectificatie gegeven.
Moet toegeven dat ik hier ook niet zeker van ben.
Goed, Ronny zeg het maar.

De pot met crackling zal het zijn lijkt mij, gezien het aantal sh.

Ging totaal niet zoals hij hoort, de zoveelste oplichting van Katan. Zilver groene lichtkogels en crackling tails en iets van 2 crackling boeketten, dat kwam eruit.

Staat fout in product omschrijving is 12sh en is ook gezegd dat deze op de winkeliers demo samen met een ander is geschoten ivm storing

Inderdaad, filmpje is niet de goede zigarenman.
Dus als iemand het goede filmpje heeft, graag.

Crackling Tails met crackling boeketten.... Denk het andere effect even weg en je hebt hem toch? Niet zo moeilijk doen hoor :p

Noppes,

Wat ik me nog kan herinneren waren dikke groen zilveren tails, crackling tails en kleine boeketten. Ik voelde me in de zeik genomen, al had ik er niet veel voor betaald.

dit is een klein potje met crackling tails en zilveren tails. Opzich vrij vel en goed, maar zeker niet datgeen wat op het filmpje staat.

Back
Bovenaan