Scala 100 A

Dit is echt een doos die voor mij voor volgend jaar op de lijst staat. Ik haal niets over de grens, maar met het komende verbod is het plan om volgend jaar oud en nieuw in Duitsland te vieren. De winkels daar maar wat meer in de gaten houden.

Deze ook besteld, zie dat hij nu 2500gram NEM heeft en jaren geleden 2100g. Wat hebben ze veranderd iemand een idee? Wel heel benieuwd naar die bak zeg, vind hem op filmpjes niet heel spannend maar hoor dat de burst echt goed moet zijn.

In de beschrijving van de productvideo's van Funke zelf staan product specificaties. Bij de Scala100A heeft volgens mij altijd 2500g NEM gestaan.

Wat maakt deze bak speciaal? De kleuren zijn enorm helder, helderder dan de meeste andere bakken van concurrenten (misschien met uitzondering van bijvoorbeeld Riakeo). De burst is bruut, de spreiding nog bruter en het tempo is klasse rammen. Tevens single effect (behalve de kleuren natuurlijk). Dat geeft een prof beleving van jewelste. Je moet er wel van houden.

Laatst bewerkt:
  • Like
Waarderingen: TCO
Deze ook besteld, zie dat hij nu 2500gram NEM heeft en jaren geleden 2100g. Wat hebben ze veranderd iemand een idee? Wel heel benieuwd naar die bak zeg, vind hem op filmpjes niet heel spannend maar hoor dat de burst echt goed moet zijn.
De 2100g versie bestaat al jaren niet meer, volgens mij was 2019 de laatste batch. Vanaf de 2021 batch is er de 2500g versie en die maakt maximaal gebruik van wat er in F2 mogelijk is en is een ongelooflijk bruut apparaat :thumbsup:

• Like
Waarderingen: TCO
Back
Bovenaan