SBS6 bezoekt Vuurwerk 24 in Elten

Calim3ro

VWC lid
Heren/dames,

Hier het nieuwsbericht waarbij ze op bezoek zijn bij Hayo Wolff van Vuurwerk24 te Elten(DE).

Groet,
Cali

Laatst bewerkt door een moderator:
Was niet veel bijzonders vond ik. Kan er met de kop niet bij waarom in gods naam daar zoveel kilo opgeslagen mag worden. In een straal van ongeveer 250 meter 2 tankstations. Een auto garage (gasflessen). En een hoofdweg waar rijtjes woningen staan. Moet eerst ala Enschede iets gebeuren denk ik.

Was niet veel bijzonders vond ik. Kan er met de kop niet bij waarom in gods naam daar zoveel kilo opgeslagen mag worden. In een straal van ongeveer 250 meter 2 tankstations. Een auto garage (gasflessen). En een hoofdweg waar rijtjes woningen staan. Moet eerst ala Enschede iets gebeuren denk ik.

Vaak vallen dit soort nieuwsberichten inderdaad een beetje tegen. Beetje geakteerd allemaal. Maar de opslag blijft natuurlijk indrukwekkend ;)

Ja, en hoe scheef die pallets ook staan met dozen haha op de eerste foto vind ik ook raar :bonk:. Tsja ook in duitsland moet een ramp a la enschede gebeuren ja wat je zegt. Maar vind het nou niet heel veel byzonders dit filmpje van 2minuten..

kerel,

je vergelijkt consumenten vuurwerk met zoveel TON 1.1G spul.
een ramp zoals enschede zal daar nooit gebeuren.

het blijft mooi om te zien hoe al die dozen daar opgeslagen liggen!, jammer dat het filmpje maar zo kort duurde.

--pyro99:bye:

Mooie reportage! Ook leuk om eventjes het contrast te mogen zien met Nederland en Duitsland qua opslag en regelgeving hahaha.

Ja, en hoe scheef die pallets ook staan met dozen haha op de eerste foto vind ik ook raar :bonk:. Tsja ook in duitsland moet een ramp a la enschede gebeuren ja wat je zegt. Maar vind het nou niet heel veel byzonders dit filmpje van 2minuten..

Jij wil serieus dat er een ramp als Enschede gebeurd daar zodat ze daar ook enorm streng gaan zijn?

Laatst bewerkt door een moderator:
Back
Bovenaan