San Severo 2009

moontan

VWC lid
San Severo is dit jaar van 16 tot en met 19 mei 2009

volantino2009.jpg

Kruitsnuiver in het San Severo 2008 topic:

Tony, is het in san severo net zoals in adelfia noodzakelijk om een auto te hebben?

Hoe zit het met de locaties van de shows en de hotels?
Benik ook benieuwd naar :D

Erik (Kruitsnuiver) en ik gaan dit festival dit jaar bezoeken
Zijn er nog meer leden die interesse hebben om mee te gaan?

Neen, absoluut niet met fallas te vergelijken
De shows zijn bij San Severo over het algemeen erg goed.
Maar San Severo is natuurlijk ook bekend om de batteria,s, waarbij mensen voor het vuurwerk uit lopen. Er staan genoeg filmpjes op deze website van de batteria,s

In mei dus aanwezig als het goed is, hebben dus enkel nog de informatie nodig kwa locaties van de shows en de hotels.

Geen van ons beide heeft een rijbewijs namelijk hehe:p

Mocht mijn werk het toelaten, ben ik er bij!

Vond San Trifone helemaal geweldig, al is San Severo wat kleiner, wil ik er toch heel erg graag bij zijn:cool:

Leuk Alexander, wanneer kan je daar definitief uitsluitsel over geven?

Waarschijnlijk pas een week vantevoren, bij ons op het werk is verlof buiten de vakantie onvoorwaardelijk, dat betekend als het druk is moet je komen werken.
Is het niet druk kun je rustig vrij nemen, goed hopen dat het nog momenteel zo als nu blijft aanhouden dan ben ik er zeker van dat ik mee kan gaan.

Tevens ben ik nu bezig met rijlessen als het allemaal in een keer goed gaat, heb ik in mei me rijbewijs, en kan ik ons naar de bestemming heen chauffeuren.
Dus duim maar voor me:D

:bye:

Ik begrijp je situatie Alexander, moeten via PM maar even regelen hoe we dat gaan doen met Hotel boeken, want die kunnen al vrij vroeg vol zitten.
Daar kun je echt niet mee tot de laatste week wachten.

Aangezien de helft van het feest in het weekend valt ga ik is even kijken of ik eventueel misschien kan regelen of ik mee kan naar Severo.

-Roy-

Laatst bewerkt:
Roy, de wil en wens om naar San Severo af te reizen is er nog steeds.
Ware het niet dat de prijzen voor een vliegticket op dit moment veel te hoog liggen.
Hopen is nu op een lagere prijs of een last minute.

Back
Bovenaan