Salvo Break Down

Djaimy

VWC Moderator
Forumleiding
Artikelnummer: 1128
Artikelnaam: Salvo Break Down
Bruto Gewicht: ...
Netto Kruitgewicht: ...
Aantal Schoten: 120
Effectomschrijving: ...
Kartoninhoud: 1/1
Tijdsduur: ...
Stijghoogte: ...
Voorverkoopprijs: 111
Adviesprijs: €129,50
Voorverkoopprijs: €99,95
Screenshot_13.jpg

Gelieve dit NIET over te nemen zonder toestemming en/of bronvermelding.

Wij danken Vuurwerktotaal voor deze informatie.

Laatst bewerkt:
Hij gaat me veel te snel. Wat kwam daar voor prachtig blauw langs dat niet weer terugkomt?! Terugspoelen maar...alleen gaat dat in de straat natuurlijk niet

Prachtige box dit, lekker door pompen. Alleen het geluid al vind ik fantastisch. Hele mooi bak dit.

Ziet eruit als een heerlijke box om elkaar ff lekker wakker te schudden na een rustig projectje :D was na mijn mening wel mooier geweest als ze dat prachtige blauw in de tweede salvo langer door zouden laten gaan en niet ineens rood erdoor te schieten. Begrijp me goed, ook dat rood is mooi maar had daar een losse salvo van gemaakt. Dit vind ik jammer.

Wie heeft deze gehad? Of een filmpje van

Ik heb hem gehad, maar volgens mij helaas geen filmpje van volgens mij. Zal eens kijken wat een maat allemaal heeft gestuurd, ik zag wel een stuk compound voorbij komen maar moet even kijken of dat deze is.
Ik zelf vond hem niet echt geweldig, maar misschien had ik er meer van verwacht.

@@Edit : nee filmpje is niet van deze bak.

Ook niet voor €52,-?
Helaas nergens een straatfilmpje. Op productiefilm ziet hij er wel goed uit, maar daar ken ik er meer van...

Vandaag voor 79 eurie op vuurwerktotaal...omdat het Singles Day is...:bonk:

Wie verzint toch al die onzin dagen?? :frusty:

Iemand deze al eens geschoten? Gekregen als gratis vuurwerk bij m'n bestelling. Kan er maar weinig over vinden terwijl dit artikel blijkbaar al 4 jaar op de markt is.

Ook ik heb deze gratis gekregen bij mijn bestelling van VuurwerkHuisman.
Wat een snelle bak zeg!

Mooi filmpje! Geeft precies weer zoals ik 'm ook heb ervaren. Boeketten waren voor 30mm wel echt ondermaats, maar door het snelle tempo en toch wel redelijke burst vond ik 'm best geinig. Schoot hem dan ook op een rustig moment, aan de overkant van de weg begonnen ze zelfs te juichen. :D

Als ik het laatste filmpje zie dan word ik wel erg verdrietig. Wat een verschrikkelijk slappe burst. Terwijl de boeketten wel vol zijn. Sinds dat vuurwerktotaal van lesli is heeft het meerendeel van de cakes hier last van. Ik zou er nog geen 50 euro voor neerleggen.

Back
Bovenaan