Salon roger

Volgende week dinsdag ga ik op de gemeente een vergunning halen om daarna bij Salon Roger voor knalvuurwerk te gaan, aangezien ik voor de sier naar duitsland trek. Weet iemand als ze losse mortierpijlen verkopen? Ik wil er zo eentje proberen dit jaar en weet iemand als ze er ook Flashing Cobra's hebben?
Die prijslijst is zeer handig, heb ik al een kijk op wat ik wil gaan kopen.
Alvast Bedankt!

Volgende week dinsdag ga ik op de gemeente een vergunning halen om daarna bij Salon Roger voor knalvuurwerk te gaan, aangezien ik voor de sier naar duitsland trek. Weet iemand als ze losse mortierpijlen verkopen? Ik wil er zo eentje proberen dit jaar en weet iemand als ze er ook Flashing Cobra's hebben?
Die prijslijst is zeer handig, heb ik al een kijk op wat ik wil gaan kopen.
Alvast Bedankt!

volgens mij hebben ze ook een website mischien kun je daarop kijken?:wink:

Ik heb er gekeken maar ik vond dus geen Flashing Cobra's en van die mortierpijlen los te koop vond ik niks, hopelijk kan me toch iemand helpen met losse mortierpijlen?

Ik heb er gekeken maar ik vond dus geen Flashing Cobra's en van die mortierpijlen los te koop vond ik niks, hopelijk kan me toch iemand helpen met losse mortierpijlen?

Hallo, ik heb vorig jaar 2 mortierpijlen gehaald bij Wimmers. Ik geloof 15 euro per stuk. Er kwam een groot boeket uit die lang bleef hangen. Of ze deze nu hebben weet ik niet.

hallo kan iemand mij vertellen waar assortiement c van de 13 shots potten uit bestaat. en welke van a,b,c het beste is? gr

hallo kan iemand mij vertellen waar assortiement c van de 13 shots potten uit bestaat. en welke van a,b,c het beste is? gr

Ik kan je maar een ding zeggen de asorti van die potten zijn allemaal super voor de prijs;) bestaan geen betere potten en ik denk dat heel veel mensen het met mij eens zijn.

Zink905, €12,50 vragen ze bij Wimmers. Afzetters! Gewoon lekker een pakket Steelhwakpijlen halen voor €2,50 meer. Heb je 10 mooie pijlen voor.

De steelhawks vind ik de laatste 2 jaar sterk achteruit gegaan in kwaliteit. Terwijl ze ook nog eens elk jaar wat ''duurder'' worden.

Bij Salon roger, welke pijlen raden jullie aan? Ik wil kwaliteit, dus geen kwantiteit.

Ligt eraan wat je wilt. Ik persoonlijk vind de Thunder Ring pijl mooi. 6 stuks voor 35 euro. Verder de Tivoli pakket, 6x 75 grams pijlen. Dacht 50 euro o.i.d de resrt is ook wel oke.

De steelhawks vind ik de laatste 2 jaar sterk achteruit gegaan in kwaliteit. Terwijl ze ook nog eens elk jaar wat ''duurder'' worden.

Bij Salon roger, welke pijlen raden jullie aan? Ik wil kwaliteit, dus geen kwantiteit.

Zowieso de tivoli pijlen kerel ;) 6 prachtige pijlen met dikke knal voor 50 euro wel, en anders scandinavian pakket zijn ook 9 mooie pijlen voor 45 euro d8 ik ?:P

Ben net naar roger geweest, was sjiek veel vuurwerk goede service je krijgt het netjes in een doos en geen politie gezien xd

Je kan salon Roger wel vragen om een lijst naar je te mailen, misschien een idee.

SALON ROGER FIRWORKS
Jagersborgweg 10
3680 Maaseik
België

T +32 (0)89 / 56 27 57
T +32 (0)89 / 56 47 20
F +32 (0)89 / 56 51 59

Enkel telefonisch contact mogelijk.

www.salonroger.eu

Routebeschrijving :

Openingsuren :

OKTOBER - NOVEMBER - DECEMBER :
Di- vr : 9u30 - 12u00 & 13u00 - 18u00
Zaterdag : 9u30 - 12u00 & 13u00 - 17u00
Maandag, zondag en feestdagen gesloten
In december elke dag geopend - Zondag tot 17.00

De andere maanden op afspraak.
Géén koopjesavond.

Snap je vraag half?

OKTOBER - NOVEMBER - DECEMBER :
Di- vr : 9u30 - 12u00 & 13u00 - 18u00
Zaterdag : 9u30 - 12u00 & 13u00 - 17u00
Maandag, zondag en feestdagen gesloten
In december elke dag geopend - Zondag tot 17.00

En alles wat daar buiten valt is op afspraak.

MATTEN EN ROLLEN:
Prijzen van Matten/rollen vorrig jaar (gepost door Knalvuurwerkfreak)

Alien (vervanger The Bych): € 1,30 (10 stuks: € 10,-)
Bo-peep knalmatjes: € 1,15 (3 kopen = 1 gratis)
Thunderbomb 120 shots: € 1,20
Thunderbomb 200 shots: € 1,50
Thunderbomb 400 shots: € 3,50 (3 kopen = 1 gratis)
Thunderbomb 600 shots: € 4,50 (3 kopen = 1 gratis)
Thunderbomb 800 shots: € 5,50 (3 kopen = 1 gratis)
Thunderbomb 1000 shots: € 6,50 (3 kopen = 1 gratis)
Oi kwok hun 176 shots: € 1,50
Oi kwok hun 908 shots: 8,- (3 kopen = 1 gratis)
Oi kwok hun 1150 shots: € 11,- (3 kopen = € 25,-)
Hindoerol 1000 shots ZONDER eindbom: € 7,- (3 kopen + 1 gratis)
Hindoerol 1000 shots MET eindbom: € 11,- (3 kopen + 1 gratis)
Goudmat 180 shots: € 14,50
Pyrostar Giga Flash 561 shots: € 45,-
Piano Cracker 3000 shots: € 3,25 (5 kopen = 1 gratis)
Chinese rol 5000 shots: € 6,-
Chinese rol 10000 shots: € 11,-
Chinese rol 20000 shots: € 18,50
Chinese rol 30000 shots: € 28,50
Pyrostar Chinese rol 45000 shots: € 42,-
Chinese rol 100000 shots (3 delen): € 75,-
Chinese rol 30000 ZONDER eindbom: € 20,- (5 halen = € 75,-!!)
Traca 10 meter: € 13,75
Galactico: € 10,-

wat een prijzen tog?

en ja Denjo Pijlen hebben ze daar ook hele goede!
En ik weet dat De tivoli aangepast worden in posetieve zin!
(gehoord van een hele betrouwbare bron:Wink:)
die krijgen aankomend jaar een inner shell van 2,5inch met totaal gewicht gewoon nog op 70gram:p
wel een minimale kleine prijs stijging...

Maar ik heb zelf niet zo veel met pijlen!

Het wordt weer Roger dit jaar :)
Ik heb nog echt geen lijstje, dat komt later wel.
Ik koop wel sowieso: 13sh potjes, Thunderbombs (20x 200sh, nog wat 1000sh) en dat was het wel.
Tip voor iedereen: zorg dat je met je lijst altijd onder je budget zit. Er zijn namelijk altijd wel leuke aanbiedingen bij Salon Roger, dan kun je die ook meepakken.
@bassie123: Je kunt mailen? En anders neem je gewoon 13 euro mee. Zijn ze er niet, dan koop je wat anders :)

Back
Bovenaan