the cigarman
VWC lid
Iemand bekend met een fluitcake van Salon Roger, waar drie traps fluiten uit komen.
Laat maar, de Sky symphony van Beko is een beter alternatief.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notitie: This feature may not be available in some browsers.
Iemand bekend met een fluitcake van Salon Roger, waar drie traps fluiten uit komen.
Hmm.. ben niet zo te spreken over SR. Dan met name over het GUL zijn. Laatste keer had ik voor 201,75 euro gekocht. Ik dacht nog dat ik wel tenminste een leuke cake gratis zou krijgen. Welnu, zegt die vent (ouder persoon met bril. Zag hem voor het eerst) mooi van "och, ronden we het wel af op 200 euro". En ja, dat was dan gelijk mijn korting. Damn, kun je beter naar Zena gaan. Krijg je mooi gratis spul en tevens nu dat gratis knalpakketje om uit te proberen. Neen, SR heeft veel leuk spul maar ze moeten toch echt iets aan doen aan klantenbinding! Ik heb het eerlijk gezegd wel gehad op deze manier altijd te moeten worden afgescheept.
Ik vind het jammer dat je zo een reactie plaatst.
Dit wetende dat je op een dag bent gekomen dat normaal sluitingsdag was.
We hebben speciaal voor jou de deuren open gedaan. Ik denk ook niet dat je te klagen hebt over de service wat je hebt gekregen. Voor de potten wat je wou hebben en die niet in het assortiment meer waren hebben wij ons duidelijk ge-excuseerd en vervangende producten aangeboden.
En als jij denkt dat onze klantenbinding niet goed is, is dat een hele persoonlijke mening.
Ik weet dat we elk jaar terugkerende klanten hebben die super tevreden zijn over de service, advies,acties, producten en scherpe prijzen.
Ik denk ook dat er genoeg mensen op het forum zijn die hiermee akkoord gaan.
Verder wil ik hier ook geen woord meer over vuil maken.
met vriendelijke groet
Jorn
Ik vind Jorn, dat je je eigen netjes opsteld als ik lees dat je op sluitingsdag speciaal de deuren voor hem heb geopend.
Dit noem ik nou service, Jorn toppie
Nogmaals, het is een TOP winkel met goed spul. Toch blijf ik bij mijn standpunt dat het niet erg zou zijn wanneer ze gewoon bij een bepaald bedrag een klein presentje erbij doen. Ik begrijp ieders mening en standpunt ook en respecteer verder ook Jorn zijn mening. Laten wij dan ook gewoon dit zien als een discussie, niet als een verwijt. Ik had idd wel subtieler kunnen zijn. Hopelijk is dit nu wel duidelijker geworden.
Salon Roger staat eenmaal niet bekend om zijn weggevertjes en gratis vuurwerk. Maar ze zijn dan ook wel heel erg scherp geprijsd met veel producten dus feitelijk heb je al "korting"
De vergelijking wordt wel meteen getrokken met Zena maar dat is dan ook wel de enige. Ook Pyrostar geeft niet "gul" zoals je aangeeft. In vergelijking met Zena dan. Maar Zena is ook even van heel ander kaliber dan Salon Roger en ook Pyrostar. Original is gewoon de toon aangevende vuurwerkhandelaar en nu heeft die wat concurentie van Pyrostar en Salon Roger is nu ook bezig met nieuwe producten te importeren wat wij als fans alleen maar kunnen toejuichen
En welke winkels geven dan nog meer "gratis vuurwerk"? Drutti, G Smeets, Wapenhandel Frank, Edruco, Alpeco? Geven die allemaal iets erbij als je voor 200,- besteld?
Dat het klantenbinding werkt ben ik wel met jullie eens maar dat een winkel dat verplicht is. Nee, het is graag of niet toch? Ik kom persoonlijk altijd met een glimlach daar vandaan en krijg ook geen korting. Maar koop dan alleen echt dingen die ik wil hebben, ben zelf op vuurwerkgebied een koopjes jager![]()
Weet iemand toevallig of salon roger nog aan kortingen doet op de kartonnen thunderbombs? 20x800sh voor 65 euro als ik me niet vergis.