Salon roger

Sky Symphony wordt sinds dit jaar niet meer verkocht bij Salon Roger. Gek genoeg was er afgelopen jaar nauwelijks vraag naar.
 
Hmm.. ben niet zo te spreken over SR. Dan met name over het GUL zijn. Laatste keer had ik voor 201,75 euro gekocht. Ik dacht nog dat ik wel tenminste een leuke cake gratis zou krijgen. Welnu, zegt die vent (ouder persoon met bril. Zag hem voor het eerst) mooi van "och, ronden we het wel af op 200 euro". En ja, dat was dan gelijk mijn korting. Damn, kun je beter naar Zena gaan. Krijg je mooi gratis spul en tevens nu dat gratis knalpakketje om uit te proberen. Neen, SR heeft veel leuk spul maar ze moeten toch echt iets aan doen aan klantenbinding! Ik heb het eerlijk gezegd wel gehad op deze manier altijd te moeten worden afgescheept.
 
Hmm.. ben niet zo te spreken over SR. Dan met name over het GUL zijn. Laatste keer had ik voor 201,75 euro gekocht. Ik dacht nog dat ik wel tenminste een leuke cake gratis zou krijgen. Welnu, zegt die vent (ouder persoon met bril. Zag hem voor het eerst) mooi van "och, ronden we het wel af op 200 euro". En ja, dat was dan gelijk mijn korting. Damn, kun je beter naar Zena gaan. Krijg je mooi gratis spul en tevens nu dat gratis knalpakketje om uit te proberen. Neen, SR heeft veel leuk spul maar ze moeten toch echt iets aan doen aan klantenbinding! Ik heb het eerlijk gezegd wel gehad op deze manier altijd te moeten worden afgescheept.

Ik vind het jammer dat je zo een reactie plaatst.
Dit wetende dat je op een dag bent gekomen dat normaal sluitingsdag was.
We hebben speciaal voor jou de deuren open gedaan. Ik denk ook niet dat je te klagen hebt over de service wat je hebt gekregen. Voor de potten wat je wou hebben en die niet in het assortiment meer waren hebben wij ons duidelijk ge-excuseerd en vervangende producten aangeboden.
En als jij denkt dat onze klantenbinding niet goed is, is dat een hele persoonlijke mening.
Ik weet dat we elk jaar terugkerende klanten hebben die super tevreden zijn over de service, advies,acties, producten en scherpe prijzen.
Ik denk ook dat er genoeg mensen op het forum zijn die hiermee akkoord gaan.
Verder wil ik hier ook geen woord meer over vuil maken.

met vriendelijke groet
Jorn
 
Ik vind het jammer dat je zo een reactie plaatst.
Dit wetende dat je op een dag bent gekomen dat normaal sluitingsdag was.
We hebben speciaal voor jou de deuren open gedaan. Ik denk ook niet dat je te klagen hebt over de service wat je hebt gekregen. Voor de potten wat je wou hebben en die niet in het assortiment meer waren hebben wij ons duidelijk ge-excuseerd en vervangende producten aangeboden.
En als jij denkt dat onze klantenbinding niet goed is, is dat een hele persoonlijke mening.
Ik weet dat we elk jaar terugkerende klanten hebben die super tevreden zijn over de service, advies,acties, producten en scherpe prijzen.
Ik denk ook dat er genoeg mensen op het forum zijn die hiermee akkoord gaan.
Verder wil ik hier ook geen woord meer over vuil maken.

met vriendelijke groet
Jorn


Ik vind Jorn, dat je je eigen netjes opsteld als ik lees dat je op sluitingsdag speciaal de deuren voor hem heb geopend.
Dit noem ik nou service, Jorn toppie
 

Ik vind Jorn, dat je je eigen netjes opsteld als ik lees dat je op sluitingsdag speciaal de deuren voor hem heb geopend.
Dit noem ik nou service, Jorn toppie

Even hier een correctie. Men was al reeds aanwezig en zijn niet speciaal voor mij even de deuren komen open doen. Ik heb gewoon gevraagd of het mogelijk was dat ik toch iets kon kopen. Desondanks denk ik toch dat men echt wel iets erbij hadden kunnen doen, zeker wanneer je andere winkels bekijkt zoals Zena. Ik had dit gewoon eerlijk gezegd wel verwacht. 200 euro is toch redelijk wat. Mijn mening mag overigens gewoon hier worden verkondigd. Of moet het altijd alleen maar koek en ei zijn? enfin, wellicht dat dit er toe kan bijdragen dat men van SR hier eens kritisch naar kan kijken. Toch Jorn1?

Verder gewoon een prima winkel qua spul en kwaliteit, Dat wel!
 
Laatst bewerkt:
ik weet niet maar als ik vuurwerk ga halen, maakt niet uit waar, ga ik er niet van uit dat ik er veel spul gratis bij krijg of dat ik een flinke korting krijg. Ja de prijzen van vuurwerk zijn in de loop der jaren duurder geworden, maar houdt dat dan automatisch in dat je er meer bij moet krijgen.
Ik vind dat als je vuurwerk gaat halen en je gaat er al vanuit dat je standaard zoveel korting of artikelen erbij krijgt dat je fout bezig bent. Elke korting of gratis artikel is mooi meegenomen en heeft verder niks met klant binding te maken.
Ik ging vroeger al op de fiets naar SR en kom er nog steeds graag. De mensen zijn eigenlijk altijd vriendelijk.
 
Wie heeft het hier over VEEL gratis of FLINKE korting? Salon Roger staat er volgens mij toch wel redelijk om bekend zuinig te zijn met weggevertjes.
Misschien moest ik hier wat genuanceerder zijn met mijn uitspraken. Blijkbaar zijn er genoeg hiero die dit anders niet kunnen waarderen.

Nogmaals, verder is het een prima winkel met leuk spul. En ja, mensen zijn inderdaad aardig. Hoe zou dat toch komen?
 
Ik moet Grizmo raizor toch wel groot gelijk geven. Ik heb in het verleden heel veel gekocht bij Sr. En dan hebben we het niet over een paar tientjes. Ik ging omdat ik het een prettige winkel vind, ik al die jaren door een zeer vriendelijke dame ben geholpen en het in de buurt is. Maar als ik iets meekreeg dan was het een klein potje of een fonteintje:cry:. Voor mij niet zo'n probleem maar als klantenbindingen voor jongeren zou men iets ruimhartiger mogen zijn. Toch een gevoel van verbinding en waardering.
 
Salon Roger staat eenmaal niet bekend om zijn weggevertjes en gratis vuurwerk. Maar ze zijn dan ook wel heel erg scherp geprijsd met veel producten dus feitelijk heb je al "korting"

De vergelijking wordt wel meteen getrokken met Zena maar dat is dan ook wel de enige. Ook Pyrostar geeft niet "gul" zoals je aangeeft. In vergelijking met Zena dan. Maar Zena is ook even van heel ander kaliber dan Salon Roger en ook Pyrostar. Original is gewoon de toon aangevende vuurwerkhandelaar en nu heeft die wat concurentie van Pyrostar en Salon Roger is nu ook bezig met nieuwe producten te importeren wat wij als fans alleen maar kunnen toejuichen

En welke winkels geven dan nog meer "gratis vuurwerk"? Drutti, G Smeets, Wapenhandel Frank, Edruco, Alpeco? Geven die allemaal iets erbij als je voor 200,- besteld?

Dat het klantenbinding werkt ben ik wel met jullie eens maar dat een winkel dat verplicht is. Nee, het is graag of niet toch? Ik kom persoonlijk altijd met een glimlach daar vandaan en krijg ook geen korting. Maar koop dan alleen echt dingen die ik wil hebben, ben zelf op vuurwerkgebied een koopjes jager :)
 
Nogmaals, het is een TOP winkel met goed spul. Toch blijf ik bij mijn standpunt dat het niet erg zou zijn wanneer ze gewoon bij een bepaald bedrag een klein presentje erbij doen. Ik begrijp ieders mening en standpunt ook en respecteer verder ook Jorn zijn mening. Laten wij dan ook gewoon dit zien als een discussie, niet als een verwijt. Ik had idd wel subtieler kunnen zijn. Hopelijk is dit nu wel duidelijker geworden.
 
Nogmaals, het is een TOP winkel met goed spul. Toch blijf ik bij mijn standpunt dat het niet erg zou zijn wanneer ze gewoon bij een bepaald bedrag een klein presentje erbij doen. Ik begrijp ieders mening en standpunt ook en respecteer verder ook Jorn zijn mening. Laten wij dan ook gewoon dit zien als een discussie, niet als een verwijt. Ik had idd wel subtieler kunnen zijn. Hopelijk is dit nu wel duidelijker geworden.

Nee natuurlijk krijgen we hier geen ruzie over maar laten we een vergelijking doen?

Kijk we nemen voor de grap wat strijkers en ik neem Zena als voorbeeld want die jongens kunnen dat wel hebben, andere zijn meteen zo beledigd :P

Pirat Herlats kosten daar 3,75. Die importeert Zena zelf.

Pirat bij Roger kosten 2,30 per doosje Die importeert Salon Roger ook zelf

Het zijn beide vergelijkbare producten en gaan nu niet zeuren over de knal. Voor het gross van de mensen zijn dit gewoon strijkers. Je krijgt net zo'n hoge boete als je er mee gepakt wordt die van Herlat of Roger maakt niet uit

Dus kan dus Zena per doosje strijkers al 1,45 "gratis" vuurwerk geven. Dus je koopt voor 200,- aan strijkers:

Salon Roger verkoopt jouw daarvoor Pirat strijker:
€ 2,30 per 100 stuks (4 kopen + 1 gratis) (50 kopen = € 90,-)

2x90= 180,- hou je 20,- over dus nog ongeveer 8 losse totaal: 108 doosjes strijkers. Punt.

Zena verkoopt jouw voor 200,- aan strijkers: ongeveer 53 doosjes strijkers

53 x 3,75= 198,75

Dat is iets meer dan de helft maar wat doet Zena heel slim want het is top markteking wat ze daar doen natuurlijk. Die 1,45 verschil (buiten dus de normale winst van beide bedrijven) is dan: 1,45 x 53 = 76,85 en je krijgt dan iets mee. Bijvoorbeeld een China Thunder daar ben jij heel blij mee want ze praten altijd met je. En weten een beetje wat je mooi vind. 25,- euro winkelwaarde. Jij denkt wow! Heb ik voor 225,- euro aan vuurwerk en bij Roger maar voor 200,- Sterker nog die 25,- euro voor die China Thunder is Zena ook niet kwijt misschien maar 13,- importkosten ;)

Zo werkt dat gewoon. En het is gewoon zeer slim en psychies zit het gewoon heel goed in orde bij Zena. Original(Ramon) heeft zena niets voor niets zo groot gemaakt. Je kunt beter mensen extra vuurwerk geven dan korting dat werkt veel efficienter omdat men toch met een bepaald bedrag naar de winkel komt. Als ik naar een vuurwerkwinkel ga neem ik bijvoorbeeld 200,- aan geld mee(tenminste vroeger tegenwoordig ben ik budgetshopper) en voor dat bedrag wil ik vuurwerk. Als ik dan 20,- korting krijg neem ik bij diezelfde tent of toch nog bij een andere tent nog voor 20,- mee. Als ik extra vuurwerk krijg dan heb ik wat ik hebben wilt EN NOG EENS extra vuurwerk ;)


Maar dit verhaaltje begreep je toch stiekum wel? Of moet ik dan toch maar ergens solliciteren voor reclamemarkteking?


Oja met die klantenbinding is dat ook nog zo omdat jij denkt dat je als klant daar bijzonder bent omdat je wat erbij krijgt voel jeje goed behandeld en kom je graag terug. En bij Roger krijgt iedereen die korting of je een 1x wat haalt of 100x Maar dat is trouwens ook de kracht van Zena buiten natuurlijk gewoon goede producten maar die kwamen later pas. Want uit eindelijk was het in het begin ook maar een kledingwinkel die daarbij vuurwerk verkocht.

(Geen discussie over welke kwalikatief beter zijn want voor de normale mens maakt dat niet uit)
 
Laatst bewerkt:
Weet iemand toevallig of salon roger nog aan kortingen doet op de kartonnen thunderbombs? 20x800sh voor 65 euro als ik me niet vergis.
 
Salon Roger staat eenmaal niet bekend om zijn weggevertjes en gratis vuurwerk. Maar ze zijn dan ook wel heel erg scherp geprijsd met veel producten dus feitelijk heb je al "korting"

De vergelijking wordt wel meteen getrokken met Zena maar dat is dan ook wel de enige. Ook Pyrostar geeft niet "gul" zoals je aangeeft. In vergelijking met Zena dan. Maar Zena is ook even van heel ander kaliber dan Salon Roger en ook Pyrostar. Original is gewoon de toon aangevende vuurwerkhandelaar en nu heeft die wat concurentie van Pyrostar en Salon Roger is nu ook bezig met nieuwe producten te importeren wat wij als fans alleen maar kunnen toejuichen

En welke winkels geven dan nog meer "gratis vuurwerk"? Drutti, G Smeets, Wapenhandel Frank, Edruco, Alpeco? Geven die allemaal iets erbij als je voor 200,- besteld?

Dat het klantenbinding werkt ben ik wel met jullie eens maar dat een winkel dat verplicht is. Nee, het is graag of niet toch? Ik kom persoonlijk altijd met een glimlach daar vandaan en krijg ook geen korting. Maar koop dan alleen echt dingen die ik wil hebben, ben zelf op vuurwerkgebied een koopjes jager :)

Extremerides met jou kan ik praten want SR is een top winkel de laatste jaren ben ik er vaste klant voor mijn vuurwerk en heb nooit wat te klagen over hun kwaliteit en prijzen want die zijn gewoon super vergeleken met die wimmers om de hoek die afgelopen tijd bijna niks leuks meer heeft wat erg jammer is.:cool:
 
Ik ben het met Xtremerides eens, ik bedoel, het is leuk als je iets gratis erbij krijgt, of korting, maar je moet niet verwachten dat je als je bij een winkel voor 200 euro koopt ook meteen recht hebt op een dikke pot van 50 euro, je komt in principe voor het gene wat je in gedachten had. Cadeau's zijn altijd leuk, maar als je dan een cadeau krijgt, komop, dan ga je toch hier niet zeuren dat het "maar" €..,- waard is? Misschien vat ik het verkeerd op maar ik vind het juist respectloos :P

Een vriend van mij kreeg trouwens een gratis mat toen hij voor 80 euro knalspul kocht, en die was er dol gelukkig mee, ook al "kreeg" hij geen 2 extra dozen vlinders of what ever.

Dit was mijn mening :)
 
Ik moet zeggen dat ik dat gezeur over gratis dingen krijgen toch al niet snap, ik koop elke week bij albert heijn voor €100,00 aan boodschappen maar krijg na het afrekenen ook niet nog 2 blikken soep en een pak koffie als kadootje mee.
 
Jongens, jullie hebben duidelijk gemaakt wat jullie duidelijk wilde maken. Echter denk ik dat vele nu gewoon een beetje hypocriet doen en de slijmbal beginnen uit te hangen om een wit voetje te halen.

Dat ik mijn mening geef en een vergelijking trek is respectloos? Hoezo, hier wil ik dan wel een nadere verklaring voor hebben!!

En verder, wie had het om een pot van 50 euro??? Werkelijk waar, de reinste onzin en peren met appels vergelijken wordt hier aangehaald. Hadden ze mij een Thunderbomb mat erbij gedaan was het wel anders geweest hoor.
 
Back
Bovenaan