Salon roger

Haha precies ja, iedereen moet zelf weten wat ie ervoor over heeft. Als ik het echt wil ben ik er bereid om dat geld ervoor neer te leggen.

Haha precies ja, iedereen moet zelf weten wat ie ervoor over heeft. Als ik het echt wil ben ik er bereid om dat geld ervoor neer te leggen.

Ben erg benieuwd wat gedronken wordt qua bier onder de freaks, allemaal aan de Schultenbräu van de Aldi of liever een glaasje azijn? Lekker veel liter bier voor je euro. Of zouden ze toch speciaal bier kunnen appreciëren? Wat een gezeur over prijzen hier op het forum, prijs staat op 1, kwaliteit / uitwerking staat op 2. Laten we dat eens omdraaien, want we zijn hier op een vuurwerkforum waar vuurwerk (neem ik aan) centraal staat.

Trouwens.. ik herinner mij de discussie van vorig jaar nog bij de producten van Funke, duur dit duur dat duur zus duur zo. Container was binnen drie dagen op.

Ben erg benieuwd wat gedronken wordt qua bier onder de freaks, allemaal aan de Schultenbräu van de Aldi of liever een glaasje azijn? Lekker veel liter bier voor je euro. Of zouden ze toch speciaal bier kunnen appreciëren? Wat een gezeur over prijzen hier op het forum, prijs staat op 1, kwaliteit / uitwerking staat op 2. Laten we dat eens omdraaien, want we zijn hier op een vuurwerkforum waar vuurwerk (neem ik aan) centraal staat.

Trouwens.. ik herinner mij de discussie van vorig jaar nog bij de producten van Funke, duur dit duur dat duur zus duur zo. Container was binnen drie dagen op.

Azijn smaakt prima hoor, het is net zoals gorgelen met gootsteen ontstopper.
Ik denk dat Salon Roger die blokken niet alleen voor de vuurwerk liefhebbers heeft ingekocht.
Ik denk ook voor de december vuurwerk kopers.
Groter dan de buren geldt ook in België.
En gelukkig steld het ook wat voor.

Ik vind het prima bakkies hoor.

Beste Dominator,

Je kan het ook als iets positief bekijken. Als de kwaliteit goed is valt er enkel nog te leuteren over de prijs. Verder is een container een verkopen op 3 dagen een sterke bevestiging naar de importeur dat het met de kwaliteit en de prijs wel goed zit, daar veranderen meningen niks aan.

Video van de 100 shots Galaxy Core waaier die het lekker chill doet in het begin en de finale even erdoorheen ramt!!

Enjoy!

Lekker hollands joh, dat gezeur over prijzen. Mensen denken dat freakprijzen in Nederland de norm is. Alles wat een paar euro duurder is levert gejank op. Als ik de prijs kwaliteit van veel salon roger blokken zo zie is dat dik in orde.

Waarom komt dat spul allemaal zo laat in het jaar binnen? Budget is al op en ze blijven maar mooie boxen stromen.

Hoop dat ze volgend jaar zorgen, dat dit gewoon oktober al binnen is.

Back
Bovenaan