[Salon Roger] Traca 10 meter

Status
Niet open voor verdere reacties.

PyroGed

VWC lid
Artikelnummer: ...
Artikelnaam: Traca 10mtr
Bruto Gewicht: ...
Netto Kruitgewicht: ...
Effectomschrijving: Echte originele Spaanse traca met een lengte van 10 meter en 20 Spaanse vlinders die flinke doffe klappen produceren. De favoriete knalmat van de Spanjaarden. De lont tussen de knallers gaat als een razende te keer waardoor alle knallers op de mat van 10 meter lengte in slechts enkele seconden afgaan. Kort, maar gestoord hard knalgeweld.
Kartoninhoud: ...
Tijdsduur: ...
Richtprijs: €16,-

Bekijk bijlage 37904

(Oorspronkelijke post aangepast met productinformatie).

Laatst bewerkt door een moderator:
Schunnige prijzen. In spanje betaal je 6 euro. En als je goed zoekt nog goedkoper.
wordt gewoon belachelijk veelngeld verdient hierop.

Schunnige prijzen. In spanje betaal je 6 euro. En als je goed zoekt nog goedkoper.
wordt gewoon belachelijk veelngeld verdient hierop.

Tja, wat kost een pakje echte Gouda-kaas in Spanje? Ook 2 a 3x zoveel als hier in NL. Heeft niet zoveel met geld verdienen te maken maar vooral met kosten...

In spanje verkopen ze ook chinese tracas, of je het nu naar belgie of spanje importeert. Nu is spanje dan wel een land waar ze er meer zullen importeren. Maar 10+ eu verschil vindt ik erg veel. Naast chinese import in spanje hebben ze ook eigen productie dus vandaar dat ik het verschil kwa prijs zoveel vindt. Wat het totaal niet waar voor ze geld geeft. Paar tellen en hij is weg.

Inderdaad kan je het van 2 kanten bekijken. Het is erg veel geld voor een Chinese Traca, dat kan niemand ontkennen. Maar ik ben al blij dat je het nu kan kopen in Belgie via P1, al kan je ze ook gewoon via F2 importeren met maximaal 25 gram flash.

[Salon Roger] Traca 10 meter

Ik heb de oorspronkelijke post van PyroGed over de Traca 10 meter van Salon Roger, veranderd en aangevuld tot de beginpost van dit product topic. Zo blijft het duidelijk.

Artikelnummer: ...
Artikelnaam: Traca 10mtr
Bruto Gewicht: ...
Netto Kruitgewicht: ...
Effectomschrijving: Echte originele Spaanse traca met een lengte van 10 meter en 20 Spaanse vlinders die flinke doffe klappen produceren. De favoriete knalmat van de Spanjaarden. De lont tussen de knallers gaat als een razende te keer waardoor alle knallers op de mat van 10 meter lengte in slechts enkele seconden afgaan. Kort, maar gestoord hard knalgeweld.
Tijdsduur: ...
Richtprijs: €16,-

traca 10 meter salon roger.jpg

In spanje verkopen ze ook chinese tracas, of je het nu naar belgie of spanje importeert. Nu is spanje dan wel een land waar ze er meer zullen importeren. Maar 10+ eu verschil vindt ik erg veel. Naast chinese import in spanje hebben ze ook eigen productie dus vandaar dat ik het verschil kwa prijs zoveel vindt. Wat het totaal niet waar voor ze geld geeft. Paar tellen en hij is weg.

Ik zag net in de catalogus van Pyroshopping Valencia: €8,95 voor een 20 meter traca :D

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Bovenaan