[Salon Roger] Thousand Crackers with Heart

Status
Niet open voor verdere reacties.
Ja klopt, voorgaande jaren niet maar dit jaar hadden ze idd horse brand wikkel.
Ik vond ze dit jaar wel nog steeds prachtig, heb er in totaal 3 op film staan. 1tje van achter een ruit tijdens 10 uur project en 2 tegelijk om 12 uur, gewoon buiten :)

lekkere films hierboven
de laatste keer dat ik ze had bevielen ze niet goed, een jaar of 4-5 geleden.
de eind bom knalde wel mega hard, maar de rol zelf niet echt..
dit jaar toch maar een aantal mee nemen als we die kant op gaan.

grtz

lekkere films hierboven
de laatste keer dat ik ze had bevielen ze niet goed, een jaar of 4-5 geleden.
de eind bom knalde wel mega hard, maar de rol zelf niet echt..
dit jaar toch maar een aantal mee nemen als we die kant op gaan.

grtz

Jammer om te horen, bij mij deden ze t altijd lekker.
En dit jaar zeker proberen als het kan! Dit jaar waarschijnlijk zonder eindbom, dan betaal je 21 euro voor 4 rollen (3+1 gratis)
Ga hem dit jaar misschien ook eens naast een thunderbomb leggen, even verschil testen, hoe hard hij knalt, het tempo en de snipperfactor :)

Jammer om te horen, bij mij deden ze t altijd lekker.
En dit jaar zeker proberen als het kan! Dit jaar waarschijnlijk zonder eindbom, dan betaal je 21 euro voor 4 rollen (3+1 gratis)
Ga hem dit jaar misschien ook eens naast een thunderbomb leggen, even verschil testen, hoe hard hij knalt, het tempo en de snipperfactor :)

Die zonder eindbom is uit het assortiment en komt (hoogst waarschijnlijk) ook niet meer terug.

................

Ik heb het inderdaad zelf vernomen van SR, zo'n 2 jaar geleden al. Waren in 2010 alleen in oktober nog te krijgen, dat was een restvoorraadje.
Vorig jaar waren ze er ook al niet meer :wink:
Maar lijkt me duidelijk genoeg zo? We zullen wel zien of ze dit jaar misschien met een vervanger oid komen.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Bovenaan