[Salon Roger] Oi Kwok Hun Cracker

Status
Niet open voor verdere reacties.

JohnDoe

VWC lid
Artikelnaam: Oi Kwok Hun Cracker
Artikelnummer: T753
Importeur: Salon Roger
Aantal per verpakking: Per stuk
Effectomschrijving: 4.40m lange knalmat met felle knallen en hoge snipperfactor!
Prijs: € 11,00

1tmyd4.jpg

Laatst bewerkt door een moderator:
Heerlijke matjes/matten. Helaas kruipt de prijs telkens weer omhoog waardoor je toch af en toe wel even achter je hoofd krabt na de zoveelste prijsverhoging. (Geldt eveneens voor bijv. de 13 sh potten, vroeger een tientje was toppp)

Deze pracht matten veel vuldig weg gestookt.
Heerlijke schatjes!
Heb deze matten ook in mijn 10.00 uur projectje gebruikt.

Het projectje start met deze aanraders.

3xh, werden deze ook vorig jaar door zena verkocht, die van Wimmers kwamen? Dat waren namelijk echt de slechtste matten die ik ooit mee heb gemaakt. Qua kwaliteit en qua knal. Het staat me bij dat de naam op deze naam lijkt maar ik weet het niet meer zeker, ik twijfel daarom ook door de positieve reacties uit dit topic.

3xh, werden deze ook vorig jaar door zena verkocht, die van Wimmers kwamen? Dat waren namelijk echt de slechtste matten die ik ooit mee heb gemaakt. Qua kwaliteit en qua knal. Het staat me bij dat de naam op deze naam lijkt maar ik weet het niet meer zeker, ik twijfel daarom ook door de positieve reacties uit dit topic.

Nee deze kwamen bij Loots vandaan.
Die van wimmers waren idd ruk.
Maar. De oikwok zijn echt super.

Deze waren iets harder dan de thunderbombs maar een langzamer tempo in mijn ogen , top matje !

Zeeer net 10:00 project 3XH !

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Bovenaan