Sagra del Fuoco - Recco 2015

Gruwelijke film MjB, dank voor het posten.
Heerlijk geweld hoor, die steppers zijn heerlijk.

Er worden in totaal 6 shows geschoten van 2 posities. Dus je moet een keuze maken welke kant je graag wil gaan zien. Het is aan te raden om aan de linkerkant van de baai te gaan staan ( +- 100m bij de pizzaria vandaan ). Met name als Vaccalluzzo gaat schieten is het puur genieten.

Afgelopen jaar werd alleen Vaccalluzzo links van de baai geschoten. wij stonden ook links. (Het is een rechte strook voor het strand wat afgezet is met hekwerk). Mooi, maar ze schoten zo breed dat er toch het eea achter de gebouwen links verdween. De eerste dag stonden we aan de rechterkant en zagen we het heel goed (werd alles overdag en 's avonds ook rechts van het strand geschoten). Dat was een geluk want de wind stond naar links en daar kreeg je alle rommel op je toupet.
Dit jaar zitten we in hotel Helena rechts van de baai. Dat staat binnen de afzetting en heeft een terras. Daar gaan we plaats nemen met een fles wijn en een pizza. Eerste rang!

Bedankt voor de snelle reacties allemaal. Ik dacht, dat zal nog wel even duren nu iederen met z'n hoofd bij Fallas zit.

6 shows vanaf 2 kanten, aha. Maar 3 shows per avond toch? (7 sept 3 & 8 september 3). En dan om en om linkerkant/rechterkant?

Of mis ik iets er zijn er 6 shows op één avond..? :D

Bedankt voor de snelle reacties allemaal. Ik dacht, dat zal nog wel even duren nu iederen met z'n hoofd bij Fallas zit.

6 shows vanaf 2 kanten, aha. Maar 3 shows per avond toch? (7 sept 3 & 8 september 3). En dan om en om linkerkant/rechterkant?

Of mis ik iets er zijn er 6 shows op één avond..? :D

Nee drie shows per avond. En ook nog een dagshow op de eerste dag. Alleen de laatste op de tweede avond schoot Vaccalluzzo afgelopen jaar van de linker kant.
En je mag natuurlijk de gruwelijke mascoli van alle zes de wijken niet missen. Twee daarvan vorig jaar op het strand (een links, een rechts). De rest op verschillende plekken in de rivierbedding. Enkel daarvan overdag, andere 's avonds. Ik heb begrepen dat er dit jaar wat veranderd, maar wat dat is geen idee.

Afgelopen jaar werd alleen Vaccalluzzo links van de baai geschoten. wij stonden ook links. (Het is een rechte strook voor het strand wat afgezet is met hekwerk). Mooi, maar ze schoten zo breed dat er toch het eea achter de gebouwen links verdween. De eerste dag stonden we aan de rechterkant en zagen we het heel goed (werd alles overdag en 's avonds ook rechts van het strand geschoten). Dat was een geluk want de wind stond naar links en daar kreeg je alle rommel op je toupet.
Dit jaar zitten we in hotel Helena rechts van de baai. Dat staat binnen de afzetting en heeft een terras. Daar gaan we plaats nemen met een fles wijn en een pizza. Eerste rang!

Is dat terras nog enigszins vrij/leeg die avonden dat je weet? En is het alleen toegankelijk voor Hotelgasten of ook (eventueel tegen betaling) voor random mensen die er een drankje willen doen en genieten van een paar sterren in hun nek:D

Is dat terras nog enigszins vrij/leeg die avonden dat je weet? En is het alleen toegankelijk voor Hotelgasten of ook (eventueel tegen betaling) voor random mensen die er een drankje willen doen en genieten van een paar sterren in hun nek:D

Heerlijk gezegd geen idee. Ben bang dat het alleen voor hotelgasten is. De weg er aantoe is 's middags namelijk al gesloten. Tenminste dat was vorig jaar zo.

Back
Bovenaan