Sacrifice [Compound]

Mattenfreak

Administrator
Forumleiding
Artikelnummer: 5318
Artikelnaam: Sacrifice
Bruto Gewicht: ...
Netto Kruitgewicht: 1.369 gram
Aantal Schoten: 100 schoten
Effectomschrijving: Sacrifice, 100 shots 25mm compound.
Max. tube diameter: 25mm
Kartoneenheid: 1/1
Richtprijs: € 169,00
Voorverkoop : € 149,00
Onlineprijs : € 139,00

O.a. te koop bij: Bestelvuurwerk.nl

image.png

Wij danken GBV-WECO voor de informatie
Gelieve dit NIET over te nemen zonder toestemming en/of bronvermelding.

Laatst bewerkt door een moderator:
Prachtige box dit! Doet me enigzins denken aan het oude Evo en Pangu, het heeft wat weg van de Limited boxjes / Ram Bam / On the Beat.

Hele gave box dit zeg, helemaal mijn ding. Met name cake 1 & 3 vind ik echt vet. Erg benieuwd naar de prijs van deze, maar ik zet hem wel op de wish-list.

Heel gaaf dit, wat Wesley zegt, cake 1 en 3 te vet, doe laatste komt ook echt wel goed over als finale zo.

Hoe kan het he? 25 mm, 1369 gram en dan zo presteren als een 30mm bak welke maximaal gevuld is.
Geen idee, denk dat hij beetje overvuld is hier. Maar iets minder groot maar met deze kleuren zou ook prima zijn in de straat. Even in de gaten gaan houden deze.

Hele leuke box dit. Wie weet gaan we hem dit jaar nog zien op een demo. Maar als ie zo is als op de film dan een potentiele topper! Ligt natuurlijk ook een beetje aan de prijs:cool:

hoogstens tot €90 zou ik dit een gepaste prijs vinden bij dit gewicht, kaliber en aantal schoten. Maar ná dat bedrag is het de gok van een productie video al niet meer waard naar mijn idee.

Back
Bovenaan