Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notitie: This feature may not be available in some browsers.
Ik bestel hier nooit weer. Bestelling incompleet . Geen Funke B böller, sternraketen, silber raketten.
Mijn doos was al open, heb het gevoel dat spullen aan een ander zijn meegegeven. Misschien jij AFCAJAX?? Kortom Waardeloos. Kreeg een verhaal te horen dat dit niet verkocht mocht worden. Had geen vergunning voor P1. Geloof er geen woord van. Heb voor het geld maar een karton Triplex Enduro meegnomen. De mensen ter plekke konden hier denk ik niets aan doen.
Meine bestellung war schon offen bei abholung. Ik habe nicht meine Funke raketen und B- Böller bekommen.
Richtig Scheisse. Ik habe ersatz artikel bekommen. Ich werde nicht meer bei euch bestellen.Kunde 262
Ik bestel hier nooit weer. Bestelling incompleet . Geen Funke B böller, sternraketen, silber raketten.
Mijn doos was al open, heb het gevoel dat spullen aan een ander zijn meegegeven. Misschien jij AFCAJAX?? Kortom Waardeloos. Kreeg een verhaal te horen dat dit niet verkocht mocht worden. Had geen vergunning voor P1. Geloof er geen woord van. Heb voor het geld maar een karton Triplex Enduro meegnomen. De mensen ter plekke konden hier denk ik niets aan doen.
Meine bestellung war schon offen bei abholung. Ik habe nicht meine Funke raketen und B- Böller bekommen.
Richtig Scheisse. Ik habe ersatz artikel bekommen. Ich werde nicht meer bei euch bestellen.Kunde 262
Vanochtend hier ook langs geweest. Eergister een bestelling geplaatst, redelijk laat dus wel. Voor alle zekerheid vanaf eergisteren meerdere malen proberen te mailen of facebooken maar geen reactie gekregen...
Vanochtend dan toch maar de gok genomen en met alleen een bestelbevestiging die kant opgereden en ook mijn bestelling helaas incompleet (2/7 artikelen). Personeel baalde er zelf duidelijk ook van (was niet de eerste). Uiteindelijk wat kunnen compenseren met andere producten maar toch enig sinds teleurgesteld door de slechte voorraad en de toch wel voorraf grootse aankondiging van de verkoop. Wellicht volgend jaar beter!
Feedback:
- Communication (very bad)
- Stock (very bad)
Slechts 2 van de 7 artikelen?? Wat miste jij dan precies?
Funke sternraketen, Lucifer gold vulkaan, Tropic cassiopeia, Jorge Kasjopeia en Wenus ontbrak...![]()