Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notitie: This feature may not be available in some browsers.
Inderdaad linke soep voor de gewone consument zo... Ik trek ze er allemaal uit, tape de onderkant weer dicht en plak ze achter elkaar op een rijtje. Iets wat ik altijd al met cakeboxen doe. Zo ook veel minder kans op vonkoverslag.Bij mij dit jaar iig geen Rubro systeem. Al zitten de cakes wel verlijmd in de doos.. Vind dat toch wel linke soep voor de gewone consument,want zij zullen na elke cake terug moeten naar de box om de volgende aan te steken. De onderkant scheurt er natuurlijk finaal af als je ze uit de doos haalt, dus dat zullen mensen niet zo gauw doen denk ik. Staat wel al netjes een kartonnetje tussen voor de vonkoverslag. Ben benieuwd of ie net zo vloeiend gaat als vorig jaar..
Het Rubro systeem is een lap met lonten die aan het eind van een cake ontbranden en zo de volgende cake aansteken die er tegen aan staat. Je hoeft dan theoretisch niet meer zelf door te lonten, ik lont echter voor de zekerheid toch ook gewoon door. Heb namelijk geen idee hoe goed het systeem is.Even een vraagje, wat houd ''Rubro'' systeem in? Je kunt deze cakes toch zo doorlussen zoals ze in de doos zitten?
Hier wel lonten, maar een beetje op een rare plaats.
Gaat dit branden ?
Bekijk bijlage 36593
En van 1 naar 2 is helemaal raar ...
Bekijk bijlage 36594
Hier precies het zelfde, Tussen cake 1 en 2 zoals op het 2e plaatje lijkt er mij te veel ruimte te zitten? Of komt er zo een grote vlam vanaf dat die alsnog oversteekt? Iemand die hier ervaring me heeft op deze manier?
nee dit bied echt geen zekerheid, je zult het moeten aanpassen.
Ik kan in ieder geval niet wachten totdat we volgend jaar gewoon 2kg blokken hebben zonder gezever, het word er niet veiliger op zo.