Rumble in the Jungle 144’s [Uitloop 2019]

Over het algemeen presteren de cakeboxen straks in je straat wel wat minder. Maar er zijn echt genoeg goede boxen die over blijven. Aan ons de taak om de krenten uit de pap te kiezen. Heb al zat moois voorbij zien komen waaronder deze.Dus dat gaat best wel weer goed komen denk ik.En dat maakt het voor mij althans ieder jaar weer zo leuk.Nieuwe prodeucten? Kom maar op.:p

hmmm wat mij aan het filmpje op viel is dat de cake aan de rechter kant tot twee keer toe even uit viel .
was dit nou de bedoeling of ging er gewoon iets fout .

Dat is toch triest dat je niet eens realistisch kan zijn.. Wat Rubro doet heeft vrij weinig meer te maken met het verschil tussen een technicus die een product in elkaar zet en de massa productie. Dat is gewoon puur misleiding.. en daar zijn ze al sinds het jaar dat de Immortal Gold geïntroduceerd werd goed in. Dat was gewoon echt een lachertje wat ze lieten zien op de demo en wat je daadwerkelijk krijgt in de straat. Het enige waar hun demo's goed voor zijn is dat je ziet welk effect je krijgt, verder kan je maar beter wachten op een winkeliersdemo.

100% mee eens!! Dit geldt voor mij voor bijna alle importeurs.
Leuk om de producten te zien, een indicatie betreft het effect, maar zou nooit dezelfde kwaliteit verwachten voor in de straat.
Ofwel altijd uitgaan van een winkeliersdemo.

Edit: Spelling

Laatst bewerkt:
hmmm wat mij aan het filmpje op viel is dat de cake aan de rechter kant tot twee keer toe even uit viel .
was dit nou de bedoeling of ging er gewoon iets fout .

Cake 2 die mist bij de rechterpost, gaat mee met de rechter showbox 2.0, dus dat zal niet de bedoeling zijn geweest. Nu alleen nog ff kijken waar de rechter finalecake is gebleven.

Eveneens een prachtbak, heerlijke dat tempo zoals de transbomber.

(Tevens viel me op dat cake 2 uit deze bak laatst per ongeluk als cake 2 van de transbomber geschoten moet zijn op de welbekende demo)

dat is indd dezelfde 2e cake als die vreemde eend in het welbekende transbomber filmpje.

Toffe box :) Denk alleen dat ik de transbomber net wat vetter vind. Als je niet hoeft te kiezen kun je ze leuk achter elkaar afsteken :D

dat is indd dezelfde 2e cake als die vreemde eend in het welbekende transbomber filmpje.

Toffe box :) Denk alleen dat ik de transbomber net wat vetter vind. Als je niet hoeft te kiezen kun je ze leuk achter elkaar afsteken :D

heb ze beide vind ze beiden erg goed vooral voor het geld 60 euro is geen geld voor the rumble in the jungle

Eveneens een prachtbak, heerlijke dat tempo zoals de transbomber.

(Tevens viel me op dat cake 2 uit deze bak laatst per ongeluk als cake 2 van de transbomber geschoten moet zijn op de welbekende demo)

Deze heeft inderdaad de beruchte cake 2 uit de transbomber. Ik vond hem in deze combinatie wel passen.
Wat de transbomber en deze zo gaaf maakt is de tempoversnelling die erin zit, en persoonlijk vind ik bij deze de zilver blink met oranje zelfs mooier, dezelfde combinatie die in het begin van de sinister 2.0 zit.

Voor de gene die deze box hebben besteld, zou iemand mij hier een PB kunnen sturen heb n.m.l vraagje over de samenstelling!

Heb deze net meegekregen, 3 vd 4 cakes hebben vuurwerkmania folie en de vierde doorzichtig rood folie. Voelen wel erg nat aan helaas

Dit was voor mij ook de topper van de avond. Lekkere opbouw, mooie grote boeketten en die laatste cake maakte de nodige indruk bij de toeschouwers :p

Heel apart dat hier zo weinig aandacht voor is geweest in tegenstelling tot de transbomber.
Lijkt me hetzelfde product met andere effecten. En die effecten bevallen mij prima, heb hem besteld :D

Back
Bovenaan