Rubro stelt zich voor

moontan

VWC lid
Waarom Rubro?

Kwaliteit en veiligheid voorop!
Wie gaat voor kwaliteit zit goed bij Rubro vuurwerk. Ons vuurwerk wordt gemaakt van hoogwaardige materialen en de meest pure grondstoffen voor extra frisse effecten. Bovendien worden onze gerenommeerde toeleveranciers en vuurwerkartikelen continue intensief getest door een team van technici, met hoogwaardigetestapparatuur. Zo zijn wij er zeker van de we betrouwbaar en hoogstaand vuurwerk afleveren,waar de consument ieder jaar 100% van kan genieten.

Veiligheid
Wij proberen onze vuurwerk artikelen altijd zo veilig mogelijk te produceren door middel van duidelijke gebruiksaanwijzingen, opvallende lont aanduidingen, correct gebruik van aluminium kooien en intensieve
product controle. Van ieder artikel wordt tijdens de productie en voor de verscheping steekproevengenomen. Alleen artikelen die foutloos door onze testprocedures komen worden verscheept naar Nederland.

Design
Mooi, mooier, mooist. Rubro vuurwerk mag gezien worden!
Net als de consument hechten wij veel waarde aan styling en design.
Iedere collectie heeft zijn eigen karakter en daar hoort een bijpassende uitstraling bij. Stijlvolle, strakke
en klassieke kleuren combinaties wisselen elkaar af in de gehele Rubro vuurwerk collectie.

Verleg je grenzen met Rubro vuurwerk.
Rubro vuurwerk is een importeur van hoogwaardig consumenten vuurwerk met meer dan 15 jaar ervaring. Al sinds de begin jaren ‘90 reizen wij jaarlijks naar China met een klein team maar met een enorme prestatiedrang om alleen het beste vuurwerk naar Nederland te halen.
Naast onze grote aandacht voor het vuurwerk, besteden wij ook grote aandacht aan onze klanten.
Al onze klanten hebben volledige inbreng in folderprijzen, folder uitstraling en webshop beheer. Wij houden het graag persoonlijk. Geen standaard folder en webshop die in heel Nederland wordt gecommuniceerd
maar uw eigen uitstraling. Gun uzelf de voorsprong van een doordacht concept en vergis u niet in de kracht van onderscheiding!

• Scherpe prijzen
• Eigen opslag in Nederland
• Eigen showroom in Nederland
• Eigen webshop
• Dummy mogelijkheden
• Bepaal uw eigen folderprijzen en uitstraling
• Intensieve samenwerking met TNO en BAM
• Meer dan 15 jaar ervaring
• Eigentijdse uitstraling
• Persoonlijke behandeling
• Exclusief verkrijgbaar vuurwerk

Rubro Vuurwerk B.V.
Violenhoeksweg 6
7641 BE, Wierden
www.rubro.nl
www.pyropartner.nl

Karel van den Broeke Directeur Rubro B.V.
Ruud van den Broeke Verkoop Noord en Midden Nederland
Jos Helder Verkoop Zuid en Midden Nederland

Mooi vuurwerk maar ze zitten niet in Zuid-Holland. Tijd om uit te breiden? :p
Zitten mooie vuurwerk producten tussen en prijzen zijn ook goed...

Zou namelijk wel paar dingen willen maar kan niet zover rijzen hoor zit ik bijna in Belgie als ik zover rijs

Laatst bewerkt:
Zou inderdaad mooi zijn als ze meer verkooppunten zouden krijgen, op hun site kom ik er niet echt uit waar het nou precies verkocht word, maar ik zie op dat kleine kaartje wel een pijl in Noord-Holland staan, lijkt me ergens in de buurt van Hoorn, zou je eventueel mooi kunnen combineren met een ritje naar Pronk:rolleyes:

Ga hun vuurwerk zeker in de gaten houden dit jaar, vooral die Elite brand spreekt me erg aan, super producten, ga zo door zou ik zeggen!

:bye:

Die verkooppunten gaan er komen.!!!! Geheid.
Er zijn al diverse zeer serieuze onderhandelingen gaande.
Zodra meer info wordt het gelijk hier geplaatst.

En vergeet niet 11 december in de gaten te houden: demo in Vriezenveen, waar de nieuwe cake,s van EliteBrand ook geshowd gaan worden.

Daar ben ik zeker ook aanwezig fred :D Ik ben sowieso wel fan van rubro, vind de nieuwe lijn ook zeer geslaagd!

Producten zijn idd goed,Maar het is wel zo fijn om telefoonisch contact te kunnen zoeken door geintresserden:p

grtz
Pyromaniac 1975

Back
Bovenaan