Ruben's mooie, leuke, ludieke fotoalbum!

RZTl837J.jpg

Geelse Kanaalfeesten. Welk jaar weet ik even niet meer. Volgens mij het laatste jaar dat ze dit (zo groot) deden.

WpK419SO.jpg

Royal Thunder Smoke, babypijlen! Dat waren jaren! Hoewel beiden producten niet altijd deden wat ze moesten doen..

gykwTvZ2.jpg

Tijdens het struinen op 31 december 2015 deze redelijk unieke cake in Nederland nog tegengekomen.

Idd, die zal nog steeds in Steenbergen moeten staan, is de enigste prijs namelijk :wink:.

OiAMx9DM.jpg

Onder het motto: kennen jullie deze nog? De enige echte Lidu Big Box. Destijds 8 maal 200 gram, het maximale wat er te halen viel in die jaren. Voor mij het enige pakket wat er toe deed! Prachtige effecten. Dat jaar had ik meer van Brave en Wichers en dat was grandioos (toen).

0SaJFGgg.jpg

Tijdens de demonstratie van Schuurmans Vuurwerk in Wolvega, 2013 denk ik! Welk product zien we hier?

OiAMx9DM.jpg

Onder het motto: kennen jullie deze nog? De enige echte Lidu Big Box. Destijds 8 maal 200 gram, het maximale wat er te halen viel in die jaren. Voor mij het enige pakket wat er toe deed! Prachtige effecten. Dat jaar had ik meer van Brave en Wichers en dat was grandioos (toen).

Deze heb ik ook nog gehad jaren geleden. Was inderdaad een te gek pakket. Enorm van genoten.

Bedankt voor alle leuke/ mooie foto's Ruben!!

QH0wUnqv.jpg

Voor een ieder die geen zin heeft alles weg te brengen naar de stort: de fik erin! Ook goed voor een warm sfeertje!

Back
Bovenaan