Ruben's mooie, leuke, ludieke fotoalbum!

Ruben

VWC lid
Het idee bestond al een lange tijd geleden het kwam er alleen niet van. Ondertussen heb ik heel wat foto's uitgezocht van de afgelopen 9 jaren waarvan ik aan het begin nog moderator was op dit forum en dus ook alle privileges had om demo's te schieten, bij bedrijven langs te gaan, zelfs producten mocht uitzoeken voor aankomende collecties van een importeur. Maar ook heb ik veel leuke, gekke en spannende momenten meegemaakt tijdens shows, meetings, vuurwerk afhalen en te gekke eigen collecties. Daar zijn natuurlijk ook heel wat foto's van gemaakt maar eigenlijk nooit op het internet gekomen. Zonde, want er zitten best wat leuke en mooie foto's tussen.

Om de decembersfeer vast te houden zal ik af en toe er een foto opknallen voor jullie. Hopelijk met een kleine beschrijving.

Dislpay%20Rocket1.jpg

Display%20Rocket.jpg

Om te beginnen de Display Rockets van Broekhoff Vuurwerk. 40 grams vuurpijlen met standaard gekleurde peony boeketten maar ze waren wel onwijs goed! En de prijs was nog beter; 7,50 voor 4 stuks! Doos zelf was ook mooi natuurlijk.

Ja dat waren nog een mooie en nostalgische labels. Die werden er later niet mooier op. Kijk maar naar de onderstaande prutslabels.

IMG00076-20110212-1141.jpg

11-12 085.jpg

2011, eerste echte showtje op het veld waar ik het ben blijven doen tot 2 jaar geleden.

URK19.jpg

Pyromusical in Urk in... 2010? Misschien wat later. Was in ieder geval een rede goeie show voor Nederlandse begrippen. En die laatste 3 salutes... Wow! Volgens mij waren dat EPM's als ik het me nog goed herinner.

Bekijk bijlage 37119

Pyromusical in Urk in... 2010? Misschien wat later. Was in ieder geval een rede goeie show voor Nederlandse begrippen. En die laatste 3 salutes... Wow! Volgens mij waren dat EPM's als ik het me nog goed herinner.

Wow, dit is lichtelijk creepy! :shocked: Ik heb precies dezelfde foto gemaakt destijds! 8 mei 2010 inderdaad.

30s8thk.jpg

Back
Bovenaan