Ruben's mooie, leuke, ludieke fotoalbum!

qn8UsBBL.jpg

Y89sDSIw.jpg

En nog een klein deeltje van een collectie maar met geweldige producten die ik graag nou zou willen afsteken.. Romeinse Kaarsen, babypijlen.. Tank! :yes:

Kwam van de week ook nog een collectie foto tegen uit ik schat 1996, geweldig spul from the good old "BEX" uit belgie.
Wel leuk om te zien dat je na 22 jaar vele veranderingen ondergaat maar dat het vuurwerk altijd is gebleven als een jaarlijks terugkerende basis.

Y89sDSIw.jpg

En nog een klein deeltje van een collectie maar met geweldige producten die ik graag nou zou willen afsteken.. Romeinse Kaarsen, babypijlen.. Tank! :yes:

Mooi producten hoor, de Big Shot van Rubro ook regelmatig gehad.
En inderdaad, mooi stookwaar zoals die tank en Romeinse kaarsen.

Kwam van de week ook nog een collectie foto tegen uit ik schat 1996, geweldig spul from the good old "BEX" uit belgie.
Wel leuk om te zien dat je na 22 jaar vele veranderingen ondergaat maar dat het vuurwerk altijd is gebleven als een jaarlijks terugkerende basis.

Offtopic, hier haak ik even op in! Kun je de foto online gooien? We hebben nog een oud BEX-topic! (https://forum.vuurwerkcrew.nl/showthread.php?14804-Bex-Trading-Geschiedenis) :p
Dat moet echt een walhalla geweest zijn, beetje een Polenmarkt in ouderwetse vorm met een sfeerfactor van Baarle! Zonder al dat linkse gezeik van tegenwoordig, wat spijt het me dat ik dit nooit mee heb kunnen maken!

Pffff, 1996! Toen mijn moeder 19 jaar was en ik nog niet op deze aardbol. Gewoon een generatie terug! :D

Ontopic:

@Ruben, wat een heerlijk ingezoomde foto's! Die vonkjes die zichtbare kruitdampen, alles klopt! :)

Laatst bewerkt:
gykwTvZ2.jpg

Tijdens het struinen op 31 december 2015 deze redelijk unieke cake in Nederland nog tegengekomen.

Hele leuke cake! In Belgie kon je ze ook kopen. Onder het Belgische label zat een Russisch etiket. Als het goed is heb ik er mog een foto van...

Wat een heerlijk topic Ruben. Zwaar stemmings- en vuurwerkkriebel verhogend. Ik
moest echt ff een traantje wegpinken bij de foto van de Lidu Big Box.

Prachtig topic dit inderdaad. Wat een sfeer ademen die foto's, vooral de foto's van het overdag stoken. Wat een bergen vuurwerk liggen daarbij! Zelf had ik het budget er toentertijd niet voor, helaas. Ik heb me toen vermaakt met het kleine spul :p

Back
Bovenaan