Ruben,s fallas compilatie.

Heerlijk om terug te zien.
Was echt weer een topweek! Muy bueno!! :D

En vet die show van de rotonde/blacksheep gewoon vanaf ons dakterras :P

Mooi filmpje Ruubster!!
Heb me weer goed vermaakt. Volgend jaar zelfde laken en pak, maar dan hoop ik wel op andere namen in de laatste dagen! Carlos en Marti zou cool zijn,:cool:

Dat zou zeker cool zijn! Marti de nit del foc! wel met een ander stabieler schietsysteem dan ze nu hebben haha maar wel met hun passie en creativiteit,

Wel jammer dat ik totaal niet weet wie er achter de profielnamen zit haha

Geweldige show ! Echt een goede timing op het laatst dat de knallers versneld gaan ! Heb je ook nog stookfilmpjes ? Haha sorry voor het dubbel vragen ;)

haha speciaal op jou verzoek ben ik een vanalleswatfilmpje aan het maken. Maar er is 1 probleem. We hebben amper gestookt dus daar heb ik ook geen filmpjes van. Morgen staat het filmpje online!

Geweldig man , had niet persee voor mij gehoeven hoor als het heel veel tijd kost moet je als je het niet wilt ook niet doen ! Maar wel gaaf , niks gestookt is bijna ook wel logisch als er al zoveel shows zijn. Ikzelf zou het niet houden met vuurwerkwinkels in de buurt :)

Mooie compilatie die de sfeer van fallas goed weergeeft! .. ik vind de muziek in dit geval trouwens niet storend :)

bedankt man! :)

haha dikkeeric wees maar gerust, het was een grapje. Maar hier welk een knip en plak filmpje van wat "dagelijks fallas leven momentjes" Ik weet niet of het leuk is om naar te kijken als je er niet bij was, maar de mensen die bij de beelden zijn geweest zullen er vast heimwee door krijgen.

+ YouTube Video
ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.

Heej Ruben,

Was echt mooi om te zien op het dak terras!
Volgend jaar weer daarzo? :)

En wat een mooi filmpje heb je er van gemaakt zeg!
Met welk programma heb je dat gedaan?
Wij uit leusden willen graag ook zoiets maken namelijk...

Hoor het graag!
Groeten Marcel
( die kleine kale :p )

Hey kerel! Ik heb hem gemaakt met pinnacle. Het is niet het aller beste programma maar wel lekker makkelijk. ik heb namelijk de balen verstand van bewerken etc. het was trouwens echt gezellig met jullie. volgend jaar ook maak een paar fietsen huren.

Weer 2 films toe gevoegd aan youtube :)

Carrer d'Alberich en calle musico ayllon 2012

+ YouTube Video
ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.

+ YouTube Video

Laatst bewerkt:
Back
Bovenaan