Rtlnieuws: Alle kinderen aan de vuurwerkbril.

densta

VWC lid
Elk kind moet met Oud en Nieuw een vuurwerkbril op. Om dat voor elkaar te krijgen start er vandaag een speciale campagne voor kinderen in groep 7 en 8. Voor de campagne is er onder meer een speciale Facebookpagina gemaakt.

Bron:http://www.rtlnieuws.nl/nieuws/binnenland/alle-kinderen-aan-de-vuurwerkbril

En dan vooral dat filmpje. Gaat over kinderen die een vuurwerkbril moeten dragen en dan in t filmpje liggen de Cobra's voor t grijpen. Of zie ik dit verkeerd. Ach ja.

Elk kind moet met Oud en Nieuw een vuurwerkbril op. Om dat voor elkaar te krijgen start er vandaag een speciale campagne voor kinderen in groep 7 en 8. Voor de campagne is er onder meer een speciale Facebookpagina gemaakt.

Bron:http://www.rtlnieuws.nl/nieuws/binnenland/alle-kinderen-aan-de-vuurwerkbril

En dan vooral dat filmpje. Gaat over kinderen die een vuurwerkbril moeten dragen en dan in t filmpje liggen de Cobra's voor t grijpen. Of zie ik dit verkeerd. Ach ja.

haha, en dan inderdaad een bult zwaar knal vuurwerk laten zien.
Ach, al met al wel een goede zaak.

Tuurlijk een goede zaak. Ik snap alleen niet waarom er dan WEER zware illegale knallers in beeld moeten komen. Kan me dr zo kapot aan ergeren.

Goede zaak maar idd om illegaal zware knallers weer in beeld te zetten.
Ze vergeten dat het ook mis kan lopen door legaal vuurwerk zoals die thunderkings plat neerleggen en zo.

Die beunhazen hebben gewoon alle beelden in de grabbelton gehad en een willekeurige gepakt, maar laat het nou net zo zijn dat ze altijd de goede beelden niet in die grabbelton zitten maar in de prullenbak. Gewoon een gevalletje van de verkeerde mensen op de verkeerde plaats met de verkeerde bedoelingen.

Gaat hier over een campagne voor kinderen en vervolgens laten ze beelden met zwaar illegaal spul zien..:bonk:

Niet te geloven ik ga zo gelijk kijken.

Maar mijn kinderen kunnen direct naar binnen als ze de brillen niet ophouden.
Ik heb gezien wat een stukje rond vliegend vuuwerk wel niet kan doen.
Vorig jaar een 100 000 klapper en bijna in een van mijn buren zijn oog het ging maar net goed.
De volgende dag was het pas echt zichtbaar.

GENIETEN DOE JE MET VUURWERK

Heb net het filmpje gezien.

De actie is goed voor de veiligheid van onze kinderen.:thumbup:
het stukje waar ze dat vuurwerk in laten zien.
kinderen zien dat en willen dat ook hebben en gaan ernaar opzoek.
Jullie weten ook dat het gevaarlijk spul is in de verkeerde handen.

GENIETEN DOE JE MET VUURWERK

Back
Bovenaan