Rozenburg 21-08-2009

voor de liefhebber heb ik ook weer wat foto's vanaf een afstandje gemaakt met de 70-300 lens (nikon D70s)

GroteFoto-Q7ZGZL8A.jpg

GroteFoto-RFXKJCIB.jpg

GroteFoto-IVS4B7PE.jpg

GroteFoto-XSULSQLI.jpg

GroteFoto-MCT4ZEVU.jpg

GroteFoto-KJJCOUWO.jpg

GroteFoto-C7NWHNVY.jpg

bedankt voor het zoekwerk Fred.

Altijd leuk om je eigen creatie terug te zien.
Vinnie als je de volgende keer nou eens aangeeft dat je er bent kun je misschien close-ups maken.

Groet,

San quinton

Laatst bewerkt:
Vinnie als je de volgende keer nou eens aangeeft dat je er bent kun je misschien close-ups maken.

Groet,

San quinton

Ja dit is al de 2e keer dat ik je mis loop, vorige keer bij de kermis in Rotterdam ijsselmonde ook al. ik zag pas thuis op de foto dat jij het was.
Als het goed is moet je gezien hebben , ik was samen met mijn zoontje.

Gefilmd door: Tinov1976

Een filmpje van het vuurwerk aan de Nieuwe Waterweg in Rozenburg op 21 Augustus Dit vuurwerk was eigenlijk voor 30 April maar we weten allemaal wat er toen gebeurt is . Filmpje geschoten met de Canon EOS 500D spiegel reflex camera

+ YouTube Video
ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.

Ja dit is al de 2e keer dat ik je mis loop, vorige keer bij de kermis in Rotterdam ijsselmonde ook al. ik zag pas thuis op de foto dat jij het was.
Als het goed is moet je gezien hebben , ik was samen met mijn zoontje.

O ja die kwam vrolijk aandartelen richting het schietveld:)

Als ie nou de volgende keer toeschreeuwt dat ie een beroemde papa heeft dan krijgen ze een rondleiding indien mogelijk.:wink:

Groet,

Sanquinton

Back
Bovenaan