Royal's Celebration

Gister deze box besteld! ben benieuwd.
iemand nog tips voor het doorlonten? gewoon hoofdlont aan reservelont tapen en dan moet het goed gaan?

Cake D moet je omdraaien zodat je de salutes op het eind hebt. Als je dat mooier vind tenminste.. Ook kan je het beste quickmatch op quickmatch doorlonten. De visco eraf knippen dus.

Mooie cakebox ; veel variatie en een lekker tempo. Wel zijn de effecten soms wat mager, maar dat is logisch gezien de kruitinhoud.
Maak er een 3 a 4kg box van en je hebt een topper als importeur zijnde :)

Mijn straatfilmpje van de afgelopen jaarwisseling :

Heb er in de zomer 2 kunnen bestellen tijdens een zeer mooie actie van kuiperkoekange. Twijfel alleen nog om ik ze 1 voor 1 doe of 2 tegelijk gevolg door 1xgolden power of andersom.

Deze overweeg ik ook nog als extraje op de verkoopdagen.
Hier in de buurt te krijgen voor 99,95 dus het overwegen waard!

Hij is vanavond nog bij XL Fireworks in leiden te bestellen voor €99.95!
Net besteld want voor dat geld is dit echt een topper! vorig jaar ook gehad en was echt een spektakel! Crossette's zie je ook niet zo vaak :)

Dit was echt weer een toppertje, hopelijk is ie volgend jaar nog ergens te krijgen.
had de salutes op het eind gedaan net als de vorige keer. echt prachtig hoe die eruit geramd worden :)
had m voor 99 en dat zijn echt mooie prijzen voor zon bak :D

Ja ik had ook de laatste cake achterste voren gedaan zodat de salutes op het eind komen, zo vind ik hem persoonlijk beter. Verder top bak!

Ik had er nog 1 staan van 2013, blijft een pracht blok. Hoop deze ooit weer een keer terug te zien.

IMG_20161231_164124.jpgIMG_20161231_162511.jpgIMG_20161231_162401.jpg

Back
Bovenaan