Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notitie: This feature may not be available in some browsers.
Erg leuk maar flink asn de prijs.
Ook het feit dat je niet meer overdag mag stoken maakt dit profuct minder aantrekkelijk.
Zou zonde zijn als deze uit het assortiment gaan..Zeer goede singleshot kwa prijs/kwaliteit.
Kijken of die royal xxtreme`s ergens te krijgen zijn voor een mooie prijs.
De Knock Down blijft gewoon in het assortiment. De XXtreme is een kleinere variant.
Bij Ano Vuurwerk Milheeze €25,- voor 100 stuks, dus 25 cent per stuk.
Daarnaast heb je ook de Royal Knockdown? Die zijn per 6 €1,50 (Voor de langzame rekenaars, ook 25 cent per stuk.
Erop wagen die bulk te halen, of zulle die losse toch harder gaan? Vragen vragen...
Er staat overigens wel bij de Royal Knockdown: "Dit artikel telt niet mee voor de gratis vuurwerk aktie."
Voor de Prijs vindt ik ze zeer goed. Ze knallen ook gewoon goed voor de grootte en hebben een redelijk groot zilveren Boeket. Als Budget singleshots zijn ze zeer goed, beter en goedkoper dan bijvoorbeeld de Budget versie van Lesli die ik al jaren koop en steeds slechter worden. Ze zijn trouwens ook zeer goed afgewerkt met een lang Lont eraan. Ik koop er dit jaar zeker meer van.