Royal Wave

Kwam niet heel lekker uit de verf op de demo, helaas. Wanneer de effecten wat mooier rond zouden komen, is het effect wel heel gaaf natuurlijk. Dat zie je ook aan sommige schoten. Voor nu is hij wat te rommelig voor mij en vind ik het zijn hoge prijs niet waard.

Ja het is het net niet. Sommige schoten waren mooi, nu nog allemaal. Maar dat zou wel niet haalbaar zijn met onze wetgeving.

Filmpje:

Als hij zo door zou gaan als de eerste 3 boeketten zou ik hem zeker halen.

Ik telde maar iets van 3 missers in de ring effecten dus vond hem eigenlijk beter dan verwacht. Zeker even mooi op de china/productiefilm. Alleen jammer dat de 2e helft deze cake een beetje onderuit haalt voor mij.

Ik telde maar iets van 3 missers in de ring effecten dus vond hem eigenlijk beter dan verwacht. Zeker even mooi op de china/productiefilm. Alleen jammer dat de 2e helft deze cake een beetje onderuit haalt voor mij.

Ben het hier mee eens, ik vind het aantal effecten die niet goed uit de verf komen wel meevallen. En ik heb een beetje hetzelfde over de 2e helft van deze cake, ze hadden het beter bij 1 effect kunnen houden. Al is het zo wel gevarieerder natuurlijk en het is alsnog een prachtig effect zo met die falling leaves.

Gezien in Putten. Het concept is leuk maar ik vind de uitwerking toch aan de matige kant. Ik sla hem voorlopig over.

Ik vind hem nog geen eens zo slecht overkomen en ook geen RARE POT zoals de vrouw in het filmpje :D
Het label vind ik wel afschuwelijk, maar dat is slechts een bijzaak.

Aj, dat is erg jammer, want vond dit echt potentie hebben maar op boven staande film vind ik hem wel tegen vallen moet ik zeggen. Erg benieuwd naar straat filmpjes.

Back
Bovenaan