Royal Touch Fountain

Gerwin

VWC lid
Artikelnummer: 123
Artikelnaam: Royal Touch Fountain
Effectomschrijving: Multicolor fontein
Verpakkingseenheid: 20/1
Prijs: 9.95

Laatst bewerkt door een moderator:
Geweldige fontein dit!
gister hebben wij er 3 tegelijk afgestoken en ze gingen allemaal zeer hoog voor nederlandse begrippen (zeker 3 tot 4 meter) en niet te vergeten hij bleef lang zo hoog spuiten en het was echt een volle zilveren fontein.

Ik vind dit een topper, in mijn ogen zeker één van de betere fonteinen op de Nederlandse markt. echt een topertje:D

Op de site van Vuurwerkland (Hoogkerk) krijg je bij dit product het filmpje van Black Labels 'Eternal Fire' te zien. Zijn dezen identiek?

Geweldige fontein dit!
gister hebben wij er 3 tegelijk afgestoken en ze gingen allemaal zeer hoog voor nederlandse begrippen (zeker 3 tot 4 meter) en niet te vergeten hij bleef lang zo hoog spuiten en het was echt een volle zilveren fontein.

Ik vind dit een topper, in mijn ogen zeker één van de betere fonteinen op de Nederlandse markt. echt een topertje:D

En dit jaar hadden we er 4 en die vielen toch behoorlijk tegen in jouw ogen he?
Ik vond ze prima, maar ik heb ze vorig jaar niet meegemaakt, op de film van vorig jaar zag je zeker een hogere en vollere fontein, nu was ie duidelijk minder...

Aanvulling op startpost

post-1-0-82897700-1312125427_thumb.jpg

Artikelnummer: 123
Artikelnaam: Royal Touch
Afmeting: 85x85x250mm
Bruto Gewicht: 6300 Gram
Netto Kruitgewicht: 200 Gram
Effectomschrijving: Sublieme kwaliteits vulkaan
Tijdsduur: 25 Seconden
Stijghoogte: 4 Meter
Kartoneenheid: 10/2
Richtprijs: €10,50

http://www.youtube.com/watch?v=pyFA-3KyCmg

Vorig jaar gratis gehad en was een prima fontein eigenlijk.
Video van mij, naam is anders maar het is deze fontein.

+ YouTube Video
ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.

Back
Bovenaan