Royal Shining

RF JEROEN

VWC lid
royalshininggroot.jpg

Artikelnummer: RFC 1473
Artikelnaam: Royal Shining
Bruto Gewicht: 2750 gram
Netto Kruitgewicht: 262,5 gram
Aantal Schoten: 25
Effectomschrijving: Peony to brocade
Richtprijs: €27,50

+ YouTube Video
ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.

Met vriendelijke groet,

Team Royal Fireworks

Vuurwerk presented by the team of RoyalFireWorks

Laatst bewerkt:
Dit was een erg slap ding. De effect omschrijving vind ik wat vreemd: ik zag geen brocade crown. Maar deze cake miste vooral een burst, en daarmee een lekker groot boeket. Het waren echt laffe klapjes, waar vervolgens een scheef boeketje uit komt van een C kwaliteit kruit en kleur.
Niet aan mij besteed :no:

@ dark ik vond de burstjes van veel fu produkten ook erg slapjes en vind dit erg zonde!
tog vind ik de efecten over het algemeen wel mooi net als deze!
alleen mist idd de burst!!

Ik vind die hele FU collectie een domper vergeleken met de andere 2 lijnen.

Waarom eigenlijk opeens een lijn zonder gaasverpakking? Een zwakke burst maakt een cake al een stuk minder interessant.

mvg

Ja, dit (en ook veel andere FU cakes) vind ik niet cakes waarvan je denkt: Die Moet ik hebben!....
En het idee van cakes zonder gaasverpakking is goed. Maar laat dit dan ook doorschemeren in de prijs... 27,50 voor dit "ding" is gewoon zonde geld!

Jammer van Royal, want de andere 2 lijnen zijn erg goed!

The FU collection is ook meer gericht op unieke effecten/heldere kleuren en minder harde burst dan de andere 2 lijnen, en ook gezien het feit het geen kooi/gaasverpakking meer heeft.

Maar het heeft ondanks toch nog een prima burst.

Vind het wel typisch dat geklaag over de burst.
Alsof de burst zo slecht is zeg. Het lijkt wel of tegenwoordig iedere pot maar zo hard moet knallen als de extreme salute of silver salute.

Ik sluit mij aan bij de bovenstaande post: de FU collectie blinkt vooral uit in heel scherpe kleuren en kleur combinaties.

Als liefhebber/freak/vuurwerkextremist verwacht je natuurlijk zoveel mogelijk mooi vuurwerk met een zo hard mogelijke burst.
Echter is de bij de doorsnee consument niet zo,Zij verwachten gewoon mooi vuurwerk qua kleur en effect.
Voor de echte liefhebbers is er natuurlijk genoeg te vinden in het assortiment cakes met superburst.

En ik zeg altijd WAT NIET IS KAN NOG KOMEN.
We hebben nog jaren knalplezier te gaan hoop ik.
En vernieuwing zal er altijd blijven.
Royal heeft met de Red Factory en Royal Garden twee lijnen in de markt gezet die super effecten hebben met een burst die niet veel imp evenaren in sier cakes.

Ik ga er ook van uit dat er zeker wel meer leuke dingen komen in de toekomst waar we van gaan watertanden.

gr

Back
Bovenaan