pyrosint89
VWC lid
€96,- in Voorburg Rembrandt
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notitie: This feature may not be available in some browsers.
Iemand deze nog geschoten? Zelfs ik heb deze misgegrepen![]()
Cakes met crackling en Dahlia zijn aardig maar die gouden boeketten inderdaad niet goed genoegOp basis van het filmpje vind ik hem ontzettend tegenvallen. Weet niet meer uit mijn hoofd wat de adviesprijs was maar meende €119,95 Is natuurlijk wel goedkoper te vinden, maar vind de effecten op film erg mager overkomen.
Deze 2x bij jou meegenomenIemand deze nog geschoten? Zelfs ik heb deze misgegrepen![]()
Full assault is eigenlijk niet te vervangen. Zoals een lid al mooi zei in het topic van de full assault. 30mm in 25mm tubesDeze 2x bij jou meegenomen. Niet op film helaas. Was de vervanger voor 2x full assault ivm kooiverbod.
Op zich waren ze aardig maar meer ook niet helaas, denk dat je er weinig aan gemist hebt. Voor de rest waren de vervangende artikelen van wolff uitstekend!
Full assault is eigenlijk niet te vervangen. Zoals een lid al mooi zei in het topic van de full assault. 30mm in 25mm tubesjaloers als ik de filmpjes keek van afgelopen jaarwisseling
![]()

Tja er waren diverse winkeliers, sommige burgerlijk gehoorzaam & sommige ongehoorzaam.
Maar iedereen maakt zijn eigen afweging natuurlijk.![]()
Bekijk bijlage 1825301