Royal Flush [Vuurpijl Ass.]

Status
Niet open voor verdere reacties.

omepje

VWC Moderator
Forumleiding

Artikelnummer: 9850
Artikelnaam: Royal Flush
Bruto Gewicht: niet bekend
Netto Kruitgewicht: niet bekend
Effectomschrijving: 17 pijlen in een showzak
Tijdsduur: niet bekend
Stijghoogte: niet bekend
Richtprijs: € 29,95,-
Verpakkingseenheid: 12

O.a. te koop bij: VuurwerkBestelling.nl

Gelieve dit NIET over te nemen zonder toestemming vann bronvermelding.

Wij danken J.N. Schuurmans voor deze informatie.

Laatst bewerkt door een moderator:
Ze lijken heel erg op de Sonar Flare Pijlen zullen het de zelfde zijn maar dan in een andere verpakking?

Sonar flare zijn toch 25 euro of zelf 20 euro.
Misschien dat dit dezelfde zijn en het ook meteen de nieuwe prijs voor sonar flare word ?

:bye:

Ik vind het toch wel iets van opmerkelijks hebben dat sommige mensen al weten dat ze een product gaan aanschaffen voordat er enig beeldmateriaal over veschenen is. Misschien hebben deze pijlen wel de grootte van ''The Bag'' pijlen en zijn de uitwerkingen niet minder dan dat. Dan zou het toch wel een miskoop worden van je-wel-ste.

Ik zou zeker nog even afwachten met het oordelen over deze producten. Er is zelfs nog geen eens een foto van!

Sonar flare zijn toch 25 euro of zelf 20 euro.
Misschien dat dit dezelfde zijn en het ook meteen de nieuwe prijs voor sonar flare word ?

:bye:

De hele magnificent lijn gaat er uit en wordt vervangen door Kaboom. En omdat deze HEEL ERG op sonar flare lijkt, zal dit wel de vervanger zijn. Hij is echter 5 euro duurder dan de sonar flare vorig jaar. Dit hebben ze denk ik gedaan omdat het toch een "compleet nieuwe lijn" lijkt. Misschien dat ze de inhoud een beetje aangepast hebben.

Schuurmans heeft toegezegd dit jaar iets te doen aan het dure imago, maar de nieuwe Kaboom lijn is naar mijn mening ook heel duur. Ze hebben gewoon niks goeds voor mensen met een middelgroot of klein budget. Je hebt hier weinig cakes voor veel geld.

Maar ff terug naar de pijlen:
Dit pakket komt waarschijnlijk alsnog op mijn lijstje.:)

Laatst bewerkt:
deze zit ook in mijn collectie ik ben heel erg benieuwd ! :D

Volgens mij bevat dit pakket alle pijlen van de andere pakketen Maar weet t niet zeker. :rolleyes:

Ik heb ze binnen sinds vanmiddag, heb er net eentje afgestoken omdat ik heel benieuwd was,

was echt super!

het was de op 1 na kleinste pijl in het pakket,

effect:
Witte staart, en daarna mooi groot boeket met groen en rood, geweldig!

Zeker een aanrader!

Heb deze ook gehad, zeer mooie pijlen zelfs de kleinste pijlen van het pakket hebben al een mooi effect, ook veel verschil tussen de effecten van de pijlen. Echt en aanrader voor die 30 Euro1

Ook ik had deze pijlen dit jaar, ik heb ze gefilmd moet ze binnekort alleen even goed bewerken en op youtube zetten, tegen die tijd stuur ik wel een link. Maar in ieder geval, erg goede pijlen, de kleinste pijlen geven al mooi effect. En voor de 30 euro zeker een aanrader.

Zoals ik had beloofd, het filmpje. Ik heb ze achter elkaar geplakt, hier het resultaat voor wat ik wel een mooi pijlenpakket vind. Niet alle 17 pijlen staan erop omdat we ook een periode niet hebben gefilmd. Hier de link: http://www.youtube.com/watch?v=dWqsu9q-IQ4

Veel kijkplezier.

In ieder geval bedankt voor het filmpje!

Met betrekking tot het gerucht dat dit pakket de omgelabelde versie is van ''Sonar Flare'', moet ik nageven dat deze effecten mij niet zo zeer bijstaan in mijn gedache aangezien ik Sonar Flare in het verleden gehad heb.
Mensen die deze gedachen ook hebben naar het kijken van dit filmpje?
Natuurlijk kan mijn geheugen ook vaag zijn:bonk:

Ik heb deze afgelopen jaarwisseling ook gehad.
Moet wel zeggen dat het pijlen waren met redelijke effecten.
Alleen zijn deze pijlen naar mijn mening niet geschikt voor twaalf uur.

In ieder geval bedankt voor het filmpje!

Met betrekking tot het gerucht dat dit pakket de omgelabelde versie is van ''Sonar Flare'', moet ik nageven dat deze effecten mij niet zo zeer bijstaan in mijn gedache aangezien ik Sonar Flare in het verleden gehad heb.
Mensen die deze gedachen ook hebben naar het kijken van dit filmpje?
Natuurlijk kan mijn geheugen ook vaag zijn:bonk:

ik heb ook sonar flare een paar keer gehad en de royal flush ook en de effecten zijn niet het zelfde (vast wel een paar pijlen maar zeker niet alles) maar de grote van de pijlen wel, maar dat zegt natuurlijk nog niets over de inhoud. ik moet zeggen dat ik de royal flush wel wat beter vind dan de sonar flare.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Bovenaan