Royal Fireworks Nieuws 2013

wat een bullshit verhaal zeg :)

Wel frappant dat het alleen Royal overkomt en dat je van andere importeurs niks hoort.

Ik werk dagelijks met containers uit China, Vietnam, Korea etc. En er is geen 1 fabrikant die ooit de reden heeft gebruikt dat de zomer te heet is en dat ze 7,5 week gaan sluiten. Menig fabrikant is dan al failliet.

Toch is het een feit dat de productie bijna 2 maanden heeft stilgelegen wegens hittegolf. Nieuws niet meegekregen deze zomer?

Ik vraag wel of ze in het vervolg helemaal niks meer zeggen, iedereen alles maar laten orderen en ze het zelf laten uitzoeken. Misschien werkt dat toch wat beter dan ruim op tijd openheid te geven. :idea:

Even zonder gekheid. Dat van die hitte is helaas geen smoes. Niet dat het hier iemand aan gaat maar Royal heeft nog voor de zomer georderd. Gewoon dikke pech dus dat een aantal dingen niet meer op tijd verscheept kunnen worden.
Ik ben blij dat ze het ook hier vermelden en niet alleen aan de winkeliers. Zo weet iedereen waar ie aan toe is.

Laatst bewerkt:
Heel vervelend nieuws.....en dat net op jullie 5 jarig bestaan!! Moet ik helaas Horizon of Holland laten vallen:( Juist zo'n bijzondere bak.

Vind het toch wel enigszins verontrustend nieuws. Goed dat jullie dit nu al naar buiten brengen zodat we rekening kunnen houden met onze bestellingen, gelukkig stond er niks uit mijn lijst tussen. Ben benieuwd hoe dit bij andere importeurs het geval zal zijn, aangezien jullie tot nu toe de eerste/enige, maar uiteindelijk vast niet de laatste zijn die problemen krijgen met het leveren van producten.

Weet je wat het is, ook al hebben mensen misschien commentaar, pak het positief op. Ze balen dat ze die producten niet kunnen krijgen.

Das jammer . de incredible venus en de horizon of holland missen dit jaar. :cry:
magoed deze 2 samen worden dan omgerolen voor de garden of eden.
Dus dat is dan wel weer een mooie troostprijs.
In iedergeval netjes dat jullie het bekend maken.
Thanks!

Back
Bovenaan