Royal Fireworks in de Philipines

Lieve lezers, de BBQ is uit en het bier is nog steeds aanwezig dusssssssss

We hebben de uitslag gekregen vanuit de philipijnen:

Het ligt echt dicht bij elkaar.

Canada 93.8 punten
Australie + Finland 93.4 punten
The Netherlands 93.3 punten

Zoals jullie zien zaten we er dicht bij.....

We hebben de uitnodiging al gehad voor volgend jaar kortom een nieuw jaar en nieuwe kansen.

Royal Fireworks heeft wel de publieks prijs gewonnen!!!!.

Wij gaan weer verder met feesten, maar dit wilden we even met jullie delen.

Groeten Team Royal Fireworks

Vuurwerk presented by Royal Fireworks

Gave verslagen zeg!
Ik ben net terug van het andere Bounty eiland in Mexico, maar de foto's beloven veel goed.
Filmpje ga ik zo even bekijken.
Wordt vervolgd.

Maar Royal heeft zich goed gepresenteerd in Phillestijnen:wink:.

Op me gemak een filmpje van de show bekeken.
Zaai fraaie nette show.
Misschien niet altijd even gelijk meegeschoten met de muziek, maar ik stoorde er mij totaal niet aan.
Mooie bommen zaten er tussen en de waterbommen en de girandola's waren zeer speciaal.
Derde prijs voor de eerste keer voor een vrij klein vuurwerk bedrijf, in het verre buitenland, is toch een eerste prijs.

Goed gedaan team Royal fireworks, jullie kunnen zeer trots op jullie zelf zijn!

Lieve Lezers,

Het is een regenachtige kille dag hier in Nederland.

We zijn weer wakker van ons feestje gisteren.
We hebben er van genoten en we zijn tot de conclussie gekomen dat we volgend jaar dit kampioenschap nog beter gaan voorbereiden en ontwikkelen. want zeg nou zelf 0.5 punten achter blijven bij de eerste plaats steekt een beetje.
Wel hebben we de publieks prijs gewonnen waar we onwijs blij mee zijn. 30000 tot 40000 Filipijnse mensen vonden dat de show van Royal Fireworks uit Nederland het mooist was en dat doet ons deugt.

Voor dit jaar gaan we ons nog beter focussen op het gehele beeld Vuurwerk zowel onze consumenten lijnen als de shows. Kortom Royal Fireworks zult u vaker tegen komen op feesten en partijen en in de winkels waar ons consumenten vuurwerk verkocht wordt.

We hebben honderden foto's, we zullen u deze zo nu en dan tonen hier of op onze facebook pagina echter we zijn dit aan het uitzoeken.

We willen u van alles graag op de hoogte houden.

Een fijn weekend verder en tot een later tijdstip.

Vriendelijke groet,

Team Royal Fireworks

Vuurwerk presented by Royal Fireworks

Een geweldige prestatie, gefeliciteerd!
Bij deze ook een dikke pluim voor de schrijvers van deze show. Deze zit goed in elkaar.

Laatst bewerkt:
sjonge jonge!
in 1 klap hebben jullie NL op de vuurwerk kaart weten te zetten!
diep respect en ga zo door!
oefening baard kunst!
dus over paar jaar de 1e plek?

In onze ogen hebben jullie 1e plek zowieso behaald, mooie prestatie hebben jullie neergezet daar.

Publieksprijs telt gewoon meer dan de jury prijs vindt ik, daar mogen jullie zeker trots op zijn!!

Waar het wonen in een appartement niet goed voor is.
Even een paar graaien doen in de oud papierbak en zie hier een Telegrof van afgelopen donderende donderdag.

Bericht in de Telegraaf van donderdag 22 maart.
Van de kop: Hilversummer derde op WK vuurwerk afteken, voel ik chronische jeuk opkomen.

IMG-2.jpg

Back
Bovenaan