Royal Fireworks 14/15

Of in italie.....ik ga naar Adelfia namelijk....
Erg zonde, want 1 november had zo mooi geweest :D Helaas niets aan te doen...er zal sowieso wel worden gefilmd daar, dus dat scheelt dan enigszins , haha

even niet over de demo maar iets anders.

Ik zie op websites van winkels speciale uitgaven van producten staan die nog niet hier op de site staan en verder vrij onbekend zijn. Kijk bijvoorbeeld bij vuurwerkhuizen staat een fanshaped assortiment erop. Iemand die hier iets meer van weet? of zien we dit pas bij de demo :)

Kijk bijvoorbeeld bij vuurwerkhuizen staat een fanshaped assortiment erop. Iemand die hier iets meer van weet?

Het idee was om de bestaande waaiers te verkleinen omdat standalone waaiers te duur worden (25 shots ipv 42 of 49 shots). Je kan voor wat meer geld ook een box kopen ipv 1 waaier.

Krypton = Fire flower maar dan met flower crown Z-shape
Xenon = Silver willow Z-shape
Neon = Lucky Angels fan-shape(vorig jaar nieuw maar niet verkocht).
Argon = geheel nieuw, Golden glitter willow fan-shape

De cakes zijn (helaas voor de liefhebbers) beperkt verkrijgbaar.

Het idee was om de bestaande waaiers te verkleinen omdat standalone waaiers te duur worden (25 shots ipv 42 of 49 shots). Je kan voor wat meer geld ook een box kopen ipv 1 waaier.

Krypton = Fire flower maar dan met flower crown Z-shape
Xenon = Silver willow Z-shape
Neon = Lucky Angels fan-shape(vorig jaar nieuw maar niet verkocht).
Argon = geheel nieuw, Golden glitter willow fan-shape

De cakes zijn (helaas voor de liefhebbers) beperkt verkrijgbaar.

Dat vind ik nou enorm goed van Royal want ze reageren op hoe de consument denkt. Inderdaad, waaiers waren te duur vergeleken met de boxen en dat je dit dan verandert is erg netjes!

Is de reden dat de demo laat is zodat er alleen productie geschoten kan worden misschien?

Niet dat Royal ons ooit teleurgesteld heeft!

Gaat de demo nou wel of niet door zaterdag? Ga uit van wel natuurlijk,maar het is zo stil rondom Royal. Hopelijk plaatst Rf jeroen nog even een officieel bericht,vandaag of morgen. Geeft net iets meer duidelijkheid.

Er is toch geen bericht dat het NIET doorgaat? Dan gaat het dus door, lijkt me, Royal mensjes hebben het zelf benoemd in het topic daarover dus heel onofficieel is het nou ook weer niet.

Je hebt wel een punt Richard. Maar aangezien alle info,altijd door een en de zelfde persoon,wordt door gegeven. Had ik zoiets van,ik wacht zijn bericht even af. Is al jaren zo. Maar goed,heb er ook erg veel zin in. Even weer wat mede freaks zien,beetje kletsen,en veel genieten. Kom natuurlijk weer,met mijn pa,zoals gewoonlijk.

Skyrider, de demo gaat gewoon door! waarom zou je denken dat het niet doorgaat?

Binnen royal hebben we het ontzettend druk waardoor we niet altijd mogelijkheid hebben om info bekend te maken.

Gaat gewoon door hoor, hierbij een quote van hun facebookpagina:
"Wij zijn druk aan de voorbereidingen begonnen! T is altijd toch best n hele voorbereiding de jaarlijkse vuurwerk demonstratie van Royal Fireworks"

en een mooi fototje:
10341442_1500042283613862_5735568464316481293_n.jpg

Die rechthoekige cakes op de voorgrond (per 5) lijken van de Ultimate box te zijn, echter zie ik geen fanshapes ertussen staan. Is daar een reden voor?

Back
Bovenaan