Royal Elements

Timothy22

VWC lid
Artikelnaam: Royal Elements
Bruto Gewicht:...
Aantal Schoten: 100
Effectomschrijving:
Krypton – RFC141405
25 schots : Golden tail to flower crown w/blue stars

Xenon – RFC141406
25 shots : Silver tail to silver Willow

Neon – RFC141407
25 schots : Brocade wave mine to brocase wave: w/red , w/white strobe, w/blue stars, w/crackling

Argon – RFC141408
25 schots : Red glitter tail to Golden glitter willow w/blue star

Tijdsduur: 50 seconden
Stijghoogte:...
Richtprijs: €139,95

medium_2891.jpeg

Was deze nog niet tegengekomen als cakebox. Wordt alleen verkocht bij geselecteerde dealers, waaronder bijvoorbeeld Ano uit Milheeze en Vuurwerk Huizen.

Vind het wel een mooie box, zou hem alleen wel exact andersom schieten :wink:

Ik zie dit eigenlijk niet echt als 1 cakebox? De andere cakeboxen van Royal zijn vaak mooi opgebouwd en zijn de effecten bewust gecombineerd tot 1 cakebox. Dit zijn voor mijn gevoel meer losse cakes. Vind ze alle 4 mooi. Wel heb ik een sterke voorkeur voor de 1e (kleine fireflower?) en 2e (kleine silver willow?). Die z-shape maakt het voor mij. De laatste 2, helemaal als je ze alle 4 hebt, zijn naar mijn smaakt dan wat minder spectaculair en wat te eentonig.

Deze beauty's komen los van elkaar in mijn projecten.
De laatste fan is geheel nieuw ontwikkeld. De eerst drie zijn afgeleide van bestaande producten idd.

Krypton = kleine versie van Fire Flower
Xenon = kleine versie van Silver Willow

Bij de laatste kon ik de overeenkomsten alleen niet echt goed zien, vond hem maar matig. Voor de rest een set leuke waaiers met mooie effecten die niet tegenvielen!

Ja idd, zeker de Krypton. Die zou een kleine versie van de Fire Flower moeten zijn. Alleen de effecten komen overeen, niet het tempo, wat de Fire Flower juist zo goed maakt. Ik had deze op mijn lijstje staan maar door het lage tempo heb ik besloten hem niet te bestellen.

Prachtige bak inderdaad! Maar hoe zit het met het verschillende tempo vergeleken met de China versie? Welke krijgen we in de winkel?

Hierbij mijn film, geschoten bij Kuiper gisteravond:

Leuk om een doorlontbak in fanshape te zien. Maar ik koop hem niet. Hij gaat mij iets te traag, met iets te lege boeketten. Een gevalletje van "leuk bedacht, maar slecht uitgevoerd".

In het kort:
China?)film in startpost -> erg goed
werkelijkheid (demo gezien) -> belabberd

Tempo in werkelijkheid veel lager dan op eerste film in startpost. Daarbij slecht gevulde boeketten. Zou hem niemand aanraden

Back
Bovenaan