Roy-vuurwerk -> TruenoTimer

Grouver

VWC lid
-Trueno Timer-

Aangezien er toch af en toe wat updates zijn heb ik besloten om de Trueno Timer zijn eigen draadje te geven.

Wat is Trueno Timer?
Trueno Timer is een gratis applicatie waarmee je sequentie kunt opnemen, aanmaken, importeren en uiteraard afspelen.
Wil je een sequentie schieten maar wil je eerst even weten hoe deze zal klinken.
Vul de timings in Trueno Timer in en speel hem af.
Heb je al een leuk melodie in je hoofd of wil je de sequentie timings van een bepaalde show weten en wil je deze graag omzetten in een sequentie, neem deze dan op met behulp van je toetsenbord.
Wil je graag een sequentie van jouw zelf of iemand anders terug afluisteren importeer dan de timings weer terug in Trueno Timer.

Wat kan je met Trueno Timer?
-Sequenties opnemen
-Sequentie afspelen
-Sequentie importeren
-Sequentie aanmaken

Beschikbare geluiden:
-Normale trueno
-Zware trueno
-Ratter patronen mine

Ik ben benieuwd wat jullie er mee kunnen maken.

http://www.roy-vuurwerk.nl/TruenoTimer

(mocht het niet lekker werken kijk dan of je browser de geluiden wel onthoud in zijn cache. Zo niet, dan betekend dat hij elke keer het geluid weer opnieuw van de server moet downloaden wat de vertragingen veroorzaakt.)

Hele gave tool Roy, waarvoor hartelijk dank.
Voor al de mogelijkheid om een ritme mee te tappen, en daarna het ritme te zien is erg gaaf. Daarna het ritme in de simulatie-functie fine-tunen en weer afspelen.
Deze ga ik nog veel gebruiken Roy!

Als er trouwens een geluid toegevoegd moet worden kan je deze hier door pasen in .ogg formaat.

Geweldig kerel! Erg bruikbaar als je een schietsysteem hebt met veel cues! :) Vooral de simulatiefunctie is erg gaaf, wat Heartworm ook al zegt, deze kun je prima gebruiken om je sequence te finetunen.

Back
Bovenaan