Rottweiler 130 [Intratuin]

ylke

VWC lid
Artikelnummer: 03241
Artikelnaam: Rottweiler 130
Merk:: Combiboxen
Bruto Gewicht: 6.3 kg
Netto kruitgewicht: … gram
Aantal schoten: 130 - compound schoten
Effectomschrijving: Snoeiharde compound box van 130 schoten, maximaal gevuld met 2 kilo kruit. Bestaat uit 4 doorverbonden cakes.
Afmeting: 410*312*128
Max. tube diameter: 25
Tijdsduur: 112-120 sec.
Stijghoogte: 20-25 meter
Kartoneenheid: 1
Adviesprijs:

O.a. te koop bij:www.vuurwerkplanet.nl

Laatst bewerkt door een moderator:
Iemand enig idee of dit een omlabeling is? Ik kom er nauwelijks iets over tegen en enkel een china filmpje..

dat dacht ik nu ook, zelfde aantal schoten, zelfde hoeveelhbeid kruit. Maar als ik de filmpjes vergelijk weet ik het niet toch niet zeker

Filmpje van Lesli zelf

Denk niet dat het de Kracherblitz is.
1816 Gram minder dus als die

Laatst bewerkt door een moderator:
Er zitten zeker soortgelijke effecten in:

We zullen het gaan zien de 31e. Rottweiler in leuke aanbieding kunnen scoren voor 4 tientjes.

Ook bij deze box, (net als bij de Kracherblitz) valt het mij op dat er, (zo) weinig reacties/discussies over te vinden zijn hier, zeker omdat deze compound met zijn zeer aantrekkelijke prijs vér onder de vergelijkbare cakes zit.

Deze vorig jaar meegekregen bij Valk ipv de Kracherblitz. Volgens hen is dit dezelfde box.
Ik vond het qua prijs/kwaliteit echt goede box

men kraakt de kracherblitz altijd af, maar vraag mij af hoeveel mensen deze daadwerkelijk gehad hebben die hem afkraken.
zelf al een aantal jaar gehad en blijf het een super budget doos vinden. ook ik had de rothweiler gehad ipv de kracherblitz en zou het zelfde zijn

Iemand nog beeldmateriaal van deze? Hij is volgens mij toch een tikkeltje anders dan de Kracherblitz

Back
Bovenaan