L Lesl VWC lid 5 aug 2012 #21 http://www.vuurwerkcrew.nl/forum/showthread.php?t=23478 Volgensmij is het deze Denjo, Kwa burst zat hij iig erg goed
http://www.vuurwerkcrew.nl/forum/showthread.php?t=23478 Volgensmij is het deze Denjo, Kwa burst zat hij iig erg goed
D Denjo VWC lid 5 aug 2012 #22 Lesl, Ik zie zelf in dat filmpje van de Full Power niet of dat de stars bij de palmen groen of blauw zijn. Ik zoek specifiek de blauwe pearls. Jongens, gevonden, het is de 'Golden Game' uit de Profi lijn, deze kost 62,50, maar is elk schot waard. Wat een plaatje! Nu maar even sparen dan
Lesl, Ik zie zelf in dat filmpje van de Full Power niet of dat de stars bij de palmen groen of blauw zijn. Ik zoek specifiek de blauwe pearls. Jongens, gevonden, het is de 'Golden Game' uit de Profi lijn, deze kost 62,50, maar is elk schot waard. Wat een plaatje! Nu maar even sparen dan
L Lesl VWC lid 5 aug 2012 #23 Denjo zei: Lesl, Ik zie zelf in dat filmpje van de Full Power niet of dat de stars bij de palmen groen of blauw zijn. Ik zoek specifiek de blauwe pearls. Jongens, gevonden, het is de 'Golden Game' uit de Profi lijn, deze kost 62,50, maar is elk schot waard. Wat een plaatje! Nu maar even sparen dan Klik om te vergroten... Is hem ook niet Denjo, Kan me niet herinneren dat ik die heb staan trouwens. Tevens heeft het geen salute finale in mijn filmpje, terwijl de golden game hem wel heeft.
Denjo zei: Lesl, Ik zie zelf in dat filmpje van de Full Power niet of dat de stars bij de palmen groen of blauw zijn. Ik zoek specifiek de blauwe pearls. Jongens, gevonden, het is de 'Golden Game' uit de Profi lijn, deze kost 62,50, maar is elk schot waard. Wat een plaatje! Nu maar even sparen dan Klik om te vergroten... Is hem ook niet Denjo, Kan me niet herinneren dat ik die heb staan trouwens. Tevens heeft het geen salute finale in mijn filmpje, terwijl de golden game hem wel heeft.
D djhek VWC lid 5 aug 2012 #24 Is niet geschoten goed opgelet Lesl Moet echt full power zijn Filmpje uit Zutphen is met mobiel gefilmt
Is niet geschoten goed opgelet Lesl Moet echt full power zijn Filmpje uit Zutphen is met mobiel gefilmt
D Denjo VWC lid 5 aug 2012 #25 Oké, dat zou nog beter zijn, want die cake is nog stukken goedkoper ook.