Rotterdam 30-04-2013

Zeker wel een bazenshow, Mike jij ook bedankt, alles netjes voorbereid enzovoorts.

Paar fotos, opbouw filmpje is aan het verwerken

302tobs.jpg

vhyzrc.jpg

2v1axx0.jpg

69f22q.jpg

wow mannen jullie films zien er geweldig uit helaas had ik een probleempje met mijn camera hij heeft alleen geluid opgenomen, het bleek dat mijn lens cover dichtgeslagen was. dan was de filmcollectie compleet geweest.
ik heb wel een aantal foto's kunnen maken deze komen later deze dag online.
Mike, Rene, Martijn, Jappie, Stefan en ook Anil heel erg bedankt voor deze onvergetelijke dag.

Hier mijn filmpje van de opbouw. Ook even showzelf weer erbij gezet

Vergeet niet op HD te klikken.

t is letterlijk een vuurregen op die boot daar hahaha
thnx voor de mooie filmpjes/plaatjes!

Laatst bewerkt:
Dank je wel.
Eigenlijk mocht de show maar 7 minuten duren, dus we liepen al uit.
Zie ook steeds meer films vanaf de kade verschijnen, ja, dit was echt perfect.
Vorig jaar was super, maar deze oversteeg vorig jaar vanwege in mijn ogen de speciale effecten die we mede mochten kiezen.
Dank Katan voor het mee mogen denken en een stukje vrijheid met bouwen.
We zien dit terug in de show en wordt duidelijk gerespecteerd door het publiek:)

wie financieerd deze show is dat rotterdam of de kermis of nog iemand anders hoe moet ik dit zien?? was zeker een korte maar leuke show!! lagen jullie trouwens tegenover de kermis vanaf waar ik keek leken jullie er een stuk vanaf te liggen namelijk:D

Volgens mij wordt dit gefinanceerd door de kermis exploitant, correct me if I am wrong...

Wij lagen tegenover/bij de kermis, uiteraard op de door de regels bepaalde veiligheids afstand.

Back
Bovenaan