Rotterdam 30-04-2013

Worden komkommers waren de meesten gek op volgens Mike :p

Zonder dollen wie heeft er Fam/woont in Rotterdam?

Laatst bewerkt:
Oh hoef dus niks mee te nemen, mooizo.
Tevens heb ik ook last van mij rug, meer als pyroclocken en ontstekers aansluiten kan ik niet doen denk ik:p:p:D :rolleyes:

Het weer ziet er trouwens niet eens zo slecht uit, hoop dat het goed blijft als nu.

Word echt een hele mooie show, nog beter als die van vorg jaar.

Komt goed dan doe ik het tilwerk wel we moeten het toch samen doen.

Anil woont in Rotterdam, maar laat die maar niet de catering verzorgen dan word het een hoop shoarma en doner vrees ik. :D

Anil woont in Rotterdam, maar laat die maar niet de catering verzorgen dan word het een hoop shoarma en doner vrees ik. :D

Najaaa zeg wat is daar mis mee? Er bestaat toch niks beters gewoon:p
Nou ben benieuwd waar Rene mee komt, of ja met wat voor restjes hij komt.
Denk dat hij onderweg alles opeet, met jou samen dan..:p

Ik bedoel dus dat ik Lesl zijn tilwerk wel overneem. Niet alles dat is niet te doen.

Hahha was maar een grapje, ik heb niks aan men rug hoor:p
Ga natuurlijk ook tillen:p

Het weer ziet er steeds beter uit, niet heel warm maar kans op regen word wel steeds kleiner.

Nee, dan uiteraard niet, maar als je heel toevallig langsloopt. Kans is klein maar toch.

Michelle is van Katan, staat te zwaaien vanaf het ponton, te herkennen aan zijn grote borsten.:p:D

E.B. Maar als je zo aandringt om alles te tillen, mooizo is dat ook geregeld:p:p

Even zonder dollen, Mike is dus druk met de show te ontwerpen.
Word een super show, met een nog mooiere finale.
Heb er zin in!

Laatst bewerkt:
Omg, serieus een slow chat. Maar wat geniet ik er wel van.
Geeft helemaal de sfeer aan welke vooraf gaat aan de opbouw, het harde werken, de spanning, en uiteindelijk de afvaart als het ponton wegvaart naar de schiet locatie. En dan de uiteindelijke show...
Heb ik het niet eens over alle pm´s, twijfel regelmatig aan het gezonde verstand enzo:)
Het geheel is iets wat moeilijk te beschrijven is, maar zo bijzonder!
Denk dat ik weer de oudste man ben op deze dag.
Zal iedereen wel onder controle proberen te houden:)
Wordt dus weer hard werken... zucht...

Laatst bewerkt:
Back
Bovenaan