Rotterdam 30-04-2013

Bijna, alleen is er nu zo'n wijsneus bij met kale kop en schildersbroek, die graag een keer wilde zien hoe de échte pro's nou eigenlijk werken. Gelukkig dat hij alleen nog niet weet dat hij heel de dag alleen maar mag sjouwen, de buizen mag schoon poetsen en de catering moet verzorgen. Oja, hij mag ook nog met een Blokker bootje het ponton vooruit peddelen. Heb er zin in!!!

Wuahahaha, geniaal, had er al zin in, nu helemaal.
Kan dit ouwe mannetje ff uitrusten tussendoor:)

Vorig jaar was al super, dit jaar gaan we het overtreffen!

Bijna, alleen is er nu zo'n wijsneus bij met kale kop en schildersbroek, die graag een keer wilde zien hoe de échte pro's nou eigenlijk werken. Gelukkig dat hij alleen nog niet weet dat hij heel de dag alleen maar mag sjouwen, de buizen mag schoon poetsen en de catering moet verzorgen. Oja, hij mag ook nog met een Blokker bootje het ponton vooruit peddelen. Heb er zin in!!!

Maar wat moet jappy dan nog doen :bonk:

We hebben er gewoon zin in om een dikke show neer te zetten Vincer, dat is het hem.
Het weer word ook beter enzovoorts.

Nog een leuk berichtje:

Kortdurende stremming wegens afsteken vuurwerk Nieuwe Maas, Rotterdam
BEKENDMAKING AAN DE SCHEEPVAART

Nr. 024/2013

Rotterdam

Nieuwe Maas

Kortdurende stremming wegens afsteken vuurwerk

1. Op dinsdag 30 april 2013 van 22:30 uur tot 23:00 uur zal in verband met het afsteken van vuurwerk vanaf een ponton gelegen in de Nieuwe Maas, de Nieuwe Maas ter hoogte van Kilometerraai 1003.8 voor het scheepvaartverkeer worden gestremd.

2. Deze stremming geldt voor het scheepvaartverkeer:

a. op de Nieuwe Maas, tussen Kilometerraai 1003.4 en 1004.2;

b. in de aangrenzende havens binnen het bovengenoemde gebied, zoals de Schiehaven, Schiemond, Kortenoordsehaven en Barendrechtsehaven.

3. Aanwijzingen gegeven door de bevoegde autoriteit en/of vanaf de ter plaatse aanwezige patrouillevaartuig(en) dienen stipt te worden opgevolgd.

4. Inlichtingen kunnen worden ingewonnen bij:

– Verkeerscentrale Rotterdam,

telefoonnummer 010 – 252 26 01 of marifoonkanaal 11;

– Haven Coördinatie Centrum,

telefoonnummer 010 – 252 10 00 of marifoonkanaal 11.

11 maart 2013

De HAVENMEESTER van ROTTERDAM tevens Rijkshavenmeester regio Rotterdam-Rijnmond

Naast me gewone cam film ik alles ook met me Sony Xperia Z, en die is waterdicht:)
Zelfs al sla ik overboord, gewoon door filmen:p

Je gaat er al vanuit, oke dan kan er niet veel mis gaan :p:p

Iig word het weer wel een beetje beter, vorg jaar was het perfect.

De finale word iig weer gekgek!:)

Oh hoef dus niks mee te nemen, mooizo.
Tevens heb ik ook last van mij rug, meer als pyroclocken en ontstekers aansluiten kan ik niet doen denk ik:p:p:D :rolleyes:

Het weer ziet er trouwens niet eens zo slecht uit, hoop dat het goed blijft als nu.

Word echt een hele mooie show, nog beter als die van vorg jaar.

Laatst bewerkt:
Back
Bovenaan