Rotterdam 30 - 04 -2011

Ja als ze snugger zijn, schieten ze nou wel om 22:30 en niet ineens een kwartier eerder.

Ben je onderweg, hoor je ineens knallen in de verte. Paar bommetjes kunnen bekijken en nog niet eens van indrukwekkend niveau ook. Ben je lekker mee zeg.

Ondanks dat het dichtbij is, toch een twijfelgeval wat mij betreft.

De show waarmee mijn voorliefde voor vuurwerk begonnen is. Al gedurende 6/7 jaar bezoek ik deze shows. Altijd wel leuk maar inmiddels weet ik wel beter.

Hier de films van de afgelopen jaren.

2010
+ YouTube Video
ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.

2009
+ YouTube Video
ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.

Of ik dit jaar er weer bij ben weet ik niet aangezien er natuurlijk ook zat leuke andere dingen te doen zijn die avond/nacht.

Het aftellen is begonnen! Nog even te gaan voordat KoninginnedagFestival 2011 in Rotterdam de aftrap geeft voor een spetterend feest in het bonkende hart van Rotterdam. Aankomende Koninginnedag vindt er een groots Festival plaats waar 5.000 bezoekers zich gedurende Koninginnedag uitleven op de beste techhouse, house en techno muziek. Er is één hoofd podium waar verschillende top DJ's zullen optreden en Rotterdam zullen laten ontwaken op Koninginnedag 2011!

Het programma is helemaal rond:
De opening van KoninginnedagFestival 2011 is om 14.00 en het uit je dak gaan houdt om 20:00 weer op. Zorg dat je er vanaf het begin bij bent want grote artiesten als Joris Voorn en Secret Cinema zullen de hele dag door draaien! De complete programmering van KoninginnedagFestival 2011 kan je checken op onze website www.koninginnedag.com en horen op Radio Decibel FM. Hier kan je ook tickets winnen! Wees er dus snel bij!

Line-up
De grote Rotterdamse dj's zijn terug gekomen naar hun stad om van Koninginnedag in Rotterdam een groot spektakel te maken! Joris Voorn komt als wereldbekende DJ speciaal voor zijn geboorteplaats terug om met een extra lang optreden te gaan knallen op het KoninginnedagFestival 2011. Ook de gevestigde naam Secret Cinema zal als echte Rotterdammer het festival naar een hoger platform tillen. Iedereen weet hoe hard hij kan knallen met zijn originele tunes. De altijd sterke beats van Warren Fellow maken het Rotterdams rijtje helemaal compleet. Edwin Oosterwal heeft de afgelopen jaren overal op de wereld gedraaid en komt ook naar onze stad om jullie eens helemaal los te laten gaan. Jullie merken het al, met deze ijzersterke line-up wordt Koninginnedag in Rotterdam dit jaar helemaal op kaart gezet!

Het KoninginnedagFestival 2011 vindt plaats op Plein 1940. Hier staat het Zadkine beeld en dit plein symboliseert het gat in het hart van Rotterdam. Op 30 april vullen wij dit gat weer helemaal op met dit knallende festival. Het terrein ligt aan de Blaak, vlakbij metro- en tramstation Beurs. Dit plein in het centrum van Rotterdam is gemakkelijk te bereiken met tram, fiets, metro en trein (Station Blaak)!

Duurzaamheid
Voor ons als organisatie is het belangrijk vooruitstrevend te zijn in de bestrijding van klimaatverandering. Daarom realiseren wij dit evenement geheel klimaat neutraal, reduceren wij Co2 uitstoot en willen de bezoeker het bewustzijn meegegeven dat feest vieren ook milieu vriendelijker kan! Zo maken wij gebruik van Eco-Toiletten en zal de catering op het festival door een groene cateraar verzorgd worden. In samenwerking met Eneco zal dit festival geheel in het teken staan van klimaatverandering.

Pre Party
Kom ook naar de KoninginnedagFestival Pre-Party @ De Beurs op 21 april. Hier kun je alvast warm draaien voor de grote dag en genieten van onder andere het Franse DJ talent Joris Delacroix.

Het volledige programma en overige informatie over het festival zijn te vinden op www.koninginnedag.com. Hier kun je voor €5,- jezelf ook verzekeren van een kaartje voor KoninginnedagFestival 2011!

partyflock.nl

Goed he, klimaat neutraal. Zo wordt de milieuvervuiling van die duivelse vuurwerkshow later die avond nog een beetje teniet gedaan :D

Ola!

Net terug van het showtje.
Er is gekozen voor een geheel andere opbouw dan de voorgaande jaren.
Katan heeft gekozen voor een minder lange, maar wel intensievere show.

Door de intensiteit was thema's schieten denk ik wel iets moeilijker. Dat was echt een verschil met vorig jaar. Maar de intensiteit die er voor terug komt vergoed alles. Vergeleken met voorgaande jaren flink wat meer salvo's van bommen en niet te vergeten een stuk meer salutes ook.

Het jammere van de kermis is dat je toch al snel 300 meter van het ponton staat. Zou je de afstand hebben van het Laapersveld, dan kan je echt optimaal genieten van de intensiteit van de show.

Erg leuk!

ik vond hem ook, vergeleken met vorg jaar, erg goed.

Begin was eentonig, dat wel. maar hoe verder we kwamen, hoe mooier het werd.

meer salutes zoals Jupiler aangeeft. En het was wel om half 11 ditmaal:p
zeer leuke finale, die op film staat.

BTW, ik wilde eerst naar scheveningen gaan, maar daarna toch hiervoor gekozen, geen spijt hoor!

Goed werk katan

Nogmaals, goed werk katan, mooie show. Veel beter dan de voorgaande jaren.

Ga zo door!

Mijn filmpje, de laatste minuten van de show:

+ YouTube Video

Zeker wel, katan heeft de smaak goed te pakken :p

Heb hem al een paar keer terug bekeken, omdat ik hem zo goed vond vergeleken met voorgaande jaren. Toch wel 1 van de betere shows in Rotjeknor gisteren

Gadverdamme ik ben 6 jaar naar deze show toe geweest en ik ga een keer niet en dan krijg je dit.... Lekker is dat, haha.
Ziet er goed uit maar heeft iemand een film van de hele show?

Gadverdamme ik ben 6 jaar naar deze show toe geweest en ik ga een keer niet en dan krijg je dit.... Lekker is dat, haha.
Ziet er goed uit maar heeft iemand een film van de hele show?

men batterij was bijna leeg, had dus besloten om de laatste minuten te filmen.

Heb er wel spijt van dat ik men camera/telefoon niet had opgeladen:angry:

Back
Bovenaan