Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een alternatieve webbrowser te gebruiken.
wanneer: vrijdag 17 juni 2011
plaats : Rotterdam
provincie : Zuid Holland
wie : ...
waar : een ponton, gemeerd langs de Holland Amerikakade ter hoogte van oeverfrontnummer 1245.
tijd : 23.00 uur
Kaliber: consumentenvuurwerk
Volgens mij is dit gewoon waar normaal de cruiseschepen aangemeerd liggen. Als dat zo is, dan zou je vanaf de andere kant van de Maas het vuurwerk vanaf het ponton moeten kunnen zien.
Dat houdt in dat je dan op de kade moet gaan staan waar ze normaal het vuurwerk voor de wereldhavendagen schieten. Willemskade dus.
Uiy betrouwbare bron heb ik vernomen dat het hier om een pyromusical gaat die wordt geschoten in het gedeelte van de haven waar de cruiseboten aangemeerd liggen en waar men dus geen vrije toegang toe heeft. De enige optie is om dan aan de andere kant van het water te gaan staan en dat is meteen een behoorlijk eind weg van waar er wordt geschoten. Bij deze pas ik dus en zal ik daar niet aanwezig zijn.
Hoogvliet is gezien de toegankelijkheid naar vuurwerk beter.
Die pyromusical is vanaf de brug en overkant wel te zien, maar een gedoe om redelijk in de buurt te komen.
Als alternatief heb je dan Hoogvliet over.
Hoe denken jullie erover?
Voor mij kleven er wat voorwaarden aan om naar Hoogvliet te komen. Laat even weten wie er wel/niet gaan.