Rotterdam 08-05-2011

In die bungybal ben ik op 30 april in geweest, d8 dat het wat zou voorstellen:p
Atractie die er naast stond was ietsjes ''enger''

Filmpje van mij, de helft dan.
Vanaf het balkon,van men zwager, aan het einde kan je zien hoe ver het ponton stond.

movie

Oordeel zelf, heb ook het filmpje van vorge week online staan.

Hallo Lesl,
Je kunt de show van Koninginnedag van R'dam niet vergelijken met de show van 8 mei. Ik neem aan dat je dat zelf ook wel inziet toch?
Het is wellicht een heel ander budget en de wensen van de klant zijn misschien wel heel anders. Misschien wilde ze maar 6 minuten vuurwerk en geen stiltes, dan doet een bedrijf dat toch lijkt mij? Iemand die bepaald, betaald lijkt me.
En dat is waar het om draait, toch? Katan kon daar denk ik ook wel een 15 minuten vuurwerk maken, maar dan hadden ze waarschijnlijk tegen de wil van de klant in een show verzorgd.
By the way, je stond er ook wel heel erg ver vanaf zo te zien........ Hoe wist je dan dat het ponton (veel) verder lag dan 'normaal'?

Ik vond het wel een mooie show op film... Liep mooi door en een leuke finale...

Laatst bewerkt:
Denk dat inderdaad het budget altijd de grootste rol speelt.
Had misschien een paar cakes gekund maar goed dit gaat altijd weer ten koste van een aantal bommen.
Moet zeggen dat ik hem best aardig vindt, denk dat er plaatsen genoeg zijn die ook 2,5-3 inch willen maar dit niet kunnen in verband met de afstanden.
Vervelend is altijd als je eerst een show met misschien wel een budget wat 3x zo hoog schiet (of 2-4-5keer)dan raakt men verwend.

Denk dat inderdaad het budget altijd de grootste rol speelt.
Had misschien een paar cakes gekund maar goed dit gaat altijd weer ten koste van een aantal bommen.
Moet zeggen dat ik hem best aardig vindt, denk dat er plaatsen genoeg zijn die ook 2,5-3 inch willen maar dit niet kunnen in verband met de afstanden.
Vervelend is altijd als je eerst een show met misschien wel een budget wat 3x zo hoog schiet (of 2-4-5keer)dan raakt men verwend.

Ze hadden in mijn ogen zoiezo al meer variatie moeten hebben kwa spullen. Deze show bestond alleen maar uit bommen(en 3 salute cakes)

En als je dan al alleen maar bommen schiet, schiet dan niet telkens een minuut lang 3 de zelfde effecten, want dit gaat gewoon zwaar vervelen.

En verwend ligt het ook niet echt aan. Dit was mijn eerste showtje van 2011 dus daar heeft het vast niet aan gelegen. Al heb ik in mijn leven wel 100x betere shows gezien in bijv. Knokke Hesit.

Alle andere toeschouwers bij de kermis waren trouwens ook niet echt enthousiast te noemen, een applausje kon er niet vanaf dus het lag niet aan mij:)

Jammer dat een gemiddelde Nederlandse show er zo inspiratieloos en zo verweg uitziet. Voor een degelijke show ben ik al gauw te vinden in Duitsland of Belgie...

Hallo Lesl,
Je kunt de show van Koninginnedag van R'dam niet vergelijken met de show van 8 mei. Ik neem aan dat je dat zelf ook wel inziet toch?
Het is wellicht een heel ander budget en de wensen van de klant zijn misschien wel heel anders. Misschien wilde ze maar 6 minuten vuurwerk en geen stiltes, dan doet een bedrijf dat toch lijkt mij? Iemand die bepaald, betaald lijkt me.
En dat is waar het om draait, toch? Katan kon daar denk ik ook wel een 15 minuten vuurwerk maken, maar dan hadden ze waarschijnlijk tegen de wil van de klant in een show verzorgd.
By the way, je stond er ook wel heel erg ver vanaf zo te zien........ Hoe wist je dan dat het ponton (veel) verder lag dan 'normaal'?

Ik vond het wel een mooie show op film... Liep mooi door en een leuke finale...

Dat je het niet kan vergelijken met 30 april, oke dat begrijp ik.

Het lijkt maar zo dat ik erg ver sta. Maar geloof me, het viel echt mee.

Het liep goed door ja, maar ik zag steeds de zelfde shells langkomen, wat op een gegeven moment wel aan het vervelen was, vonden de mensen die achter mij stond ook, die zijn toen naar binnen gegaan.

Kermis stond als het ware naast mij,30 april stond ik op op het uiterste hoekje daarzo, mensen die er wel eens zijn geweest begrijpen mij wel.

Misschien dat er een paar blokken erbij konden, net als vorgeweek, wat goed mee ging, en niet alleen maar shells. Ook de watershells waren erg leuk. Dat kon er dan bijvoorbeeld ook bij (wat ik dan niet zou zien mja)

Je ziet toch al dat het ponton veel verder stond dat normaal.
Ben ik de enige die het opviel?

Verder is het gewoon een mening, waar je misschien wat mee kunt, mooi meegenomen denk ik dan.

Wat ik in het filmpje heb gezien is best aardig.
Een aantal mooie bommen die er geschoten worden.
Ik deel het punt dat er soms te lang achter elkaar hetzelfde werd geschoten, maargoed dat neemt niet weg dat ik de producten op zichzelf wel mooi vond.
Dus thnx voor het posten;-)
greetzzz

Back
Bovenaan