Rotterdam 05-09-2009

hoelaat begint het nou precies.. op de site staat "Aanvang 20.00 uur op de kades, 21.00 uur op het water. Einde circa 23.00 uur." en hier op de beginpost staat rond 22.00 uur :p het is voor mij toch een paar minuten met de fiets dus dan zou ik wel willen weten hoelaat ik aanwezig moet zijn :D

:bye:

Vraag ik me ook een beetje af, ik woon er op een loopafstand dus geen probleem, maar vorg jaar was het om 22:20 begonnen (ongeveer)
Als je naar boten wilt kijken, dan vooral wat eerder komen :p:bye:

Vraag ik me ook een beetje af, ik woon er op een loopafstand dus geen probleem, maar vorg jaar was het om 22:20 begonnen (ongeveer)
Als je naar boten wilt kijken, dan vooral wat eerder komen :p:bye:

ja idd ;), maar ik ga op zondag ff kijke naar het echte "havengebeuren" .. nog nooit gedaan , ben niet echt zo' n boten freak maar is wel lache om er ff rond te lopen denk ik:bonk:

Vandaag zijn we al begonnen met de opbouw voor het vuurwerk van de havendagen. de rekken staan op positie en afgedekt voor de eventuele regen die vannacht nog gaat vallen. vandaag hadden we mazzel met het weer.
af en toe een buitje. maar gelukkig konden we schuilen in een container die op het ponton staat. op papier heb ik al een deel van de show gezien, ik kan zeggen dat je dingen gaat zien die je nog niet eerder heb gezien, mooie produkten , mooie waterfontijnen. mooie shells en mines. en we eindigen weer met een hoop geknal met zilveren staarten. Ik ben er in iedergeval bij en sta op het ponton. tot morgen. :bye:

Vandaag zijn we al begonnen met de opbouw voor het vuurwerk van de havendagen. de rekken staan op positie en afgedekt voor de eventuele regen die vannacht nog gaat vallen. vandaag hadden we mazzel met het weer.
af en toe een buitje. maar gelukkig konden we schuilen in een container die op het ponton staat. op papier heb ik al een deel van de show gezien, ik kan zeggen dat je dingen gaat zien die je nog niet eerder heb gezien, mooie produkten , mooie waterfontijnen. mooie shells en mines. en we eindigen weer met een hoop geknal met zilveren staarten. Ik ben er in iedergeval bij en sta op het ponton. tot morgen. :bye:

Gister zag ik een ponton staan, ik d8 dat is em zeker (ook al weet ik het niet zeker:D)
Ook de opening was echt perfect! lekker dat geluid van die boten
wel jammer dat het ging regenen maar later was het weer ook beter en kon de concerten beginnen op het water :bye::D

Bij deze show zal ik ook zeker aanwezig zijn!
Ben de net al even wezen kijken. En het was al behoorlijk druk! En ook behoorlijk fris!(koude wind)

Bij deze show zal ik ook zeker aanwezig zijn!
Ben de net al even wezen kijken. En het was al behoorlijk druk! En ook behoorlijk fris!(koude wind)

ja idd, woon er niet zo ver vandaan en ik hoor heel de dag die boten al toeteren:D maar het echte spektakel begint vanaaf pas :rolleyes:

enne @ vinnievuurwerk: "en we eindigen weer met een hoop geknal met zilveren staarten." hiermee bedoel je zeker titanium salutes net als vorig jaar ? :) ben benieuwd

:bye:

Hoe kom je der vanaf centraal station?

pak bus 48 keuzerswaard of Station zuid, en dan stap je uit bij de willensbrug vlak de noorderieiland en dan hoef je maar een klein stukje te lopen, of je pakt de tram en stapt uit bij wilhelminakade:wink:

Ik ga ervandoor, het zal wel weer een prachtshow worden(Y)

Gewoon een TOP SHOW! wel jammer van de finale maar o wat was de rook lekker om in te snuiven! Al begon hij ''opeens'' maar men neefje van 2 kon niks anders doen dan zijn mond even dicht te doen:p

De lvc meeting was zeker geslaagd, weer lekker kruit gesnoven:rolleyes:
De show zelf was leuk, maar minder dan vorig jaar. Zaten mooie bommen tussen en de salute finale klonk toch wel weer lekker (ook al was die wat minder kang dan vorig jaar). De gehele show is aan het uploaden, wel staat de finale alvast op youtube:
+ YouTube Video
ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.

+ YouTube Video
ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.

Hier de finale van de wereldhavendagen 2009. Ik vond het een leuke show. Als youtube/vimeo meewerkt volgt er meer.

Laatst bewerkt:
Hierbij een stuk van de finale.......

+ YouTube Video

Vin gaat een compilatie van de beelden maken.
Hij heeft op het ponton gefilmt en een ander in de VIP.
Tevens word de muziek ( orginele ) er onder gemonteerd.
Even wachten dus........

Laatst bewerkt:
Vond dit een leuke show, lekker doorgeschoten en mooie effecten. De soort van farfalle bommen met de ronddraaiende knallende pistels waren wel toppertjes. Ook de gouden willows met de harde knallen deden het goed. Al met al dus een leuke show op een prachtige locatie!

De lvc meeting was zeker geslaagd, weer lekker kruit gesnoven:rolleyes:
De show zelf was leuk, maar minder dan vorig jaar. Zaten mooie bommen tussen en de salute finale klonk toch wel weer lekker (ook al was die wat minder kang dan vorig jaar). De gehele show is aan het uploaden, wel staat de finale alvast op youtube:
movie

Ehm stonden jullie toevallig met romeinse kaarsen te schieten?:p
Ik zag echt ongeveer on de plaats van de meeting vwk:rolleyes:

Het was een gezellig avondje gister, weer veel mensen gezien en gesproken, tijdens de LVC meeting.
De show was prima, er zaten heel veel mooie bommen tussen en de finale was ook heerlijk met aardig wat salutes. :)

Hier de film.

Back
Bovenaan