Rotterdam 04-07-2009

Het was inderdaad een leuke show. Ik hoop mijn filmpje zo snel mogelijk online te hebben, alleen dit kan wel even duren aangezien ik problemen heb met uploaden van filmpjes.

Vuurwerkshow Rotterdam, 04-07-2009 Deel 1
Museum Boijmans van Beuningen bestond zaterdag 160 jaar. Dit werdt gevierd met siervuurwerk. Het was goed te zien, maar niet echt op het filmpje. Kaliber was 2,5'' en 3'' (shells) Geschoten door Mellendijk FDS
Gefilmd door: DLpyro

+ YouTube Video
ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.

Was idd wel een lekker showtje, de afstand tot de mines was niet echt groot, weet niet wat daar de eisen voor zijn? Waren verschillende Pro-Line producten, LIDU, Crown en Beraly legal.

Veel keer de yellow cabs en de thundersalvo van Pro-Line

Het was wel jammer dat ik de finale niet kon filmen vanwege het kleine geheugen van mijn mobiel. M'n vriend heeft het wel gefilmd en dat filmpje komt één dezer dagen online. Ik zet zo deel 2 online.

Allebei de filmpjes, er komt nog een andere bij maar dat is een filmpje van de finale die mijn vriend heeft gefilmd.
Deel 1
+ YouTube Video
ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.

Deel 2
+ YouTube Video

Gezien. Leuke show. Vooral de mines waren leuk, daarbij voelde je echt de druk op de borstkas bij de burst van de lifting charge. Shells zijn niet geschoten, waren alleen mines.

Laatst bewerkt:
Het leken op Shells, maar ik zat echt dichtbij en die liftcharge voelde je wel ja. Waar zat jij eigenlijk? Ik helemaal voorop op het grasveldje.

Jullie stonden beiden te dichtbij om beiden posten op te kunnen nemen.
Ik heb degene met telefoon inderdaad zien lopen aan de rand van de sloot.

Ik was er ook:P ik heb ook Danny (Jupilerfreak) nog gezien.
was een leuk showtje!

Ik heb ook de mensen met statief en camera gezien, maar diegene met de mobiel...
sorry:P

Back
Bovenaan