Rookbom van 100.000 sterretjes in Bunschoten

Babiloot

VWC lid
John de Jong en Christiaan Heinen van het YouTube-kanaal Prankster hebben gisteren een rookbom, bestaande uit 100.000 sterretjes, tot ontploffing gebracht in Bunschoten.

De jongens van Prankster bouwde de bom met een groep kinderen. Omdat de brandweer lucht van de rookbom kreeg, werd de bom op een geheime locatie afgestoken.

John de Jong: ,,Wij staan bekend om onze creatieve, gekke stunts. Omdat het bijna 2017 is en met de jaarwisseling veel vuurwerk door de lucht vliegt, kwamen we op het idee om een enorme rookbom te maken.''

Dat konden ze niet alleen en daarom deed Christiaan gisterochtend een oproep via Instagram om te komen helpen met het maken van de rookbom. Een groep kinderen heeft de hele ochtend geholpen met het uitpakken van de duizenden sterretjes.

De plaatselijke vuurwerkwinkel Steven Koelewijn voorzag de jongens van de sterretjes. ,,Ze vonden het een geweldig idee. Nou, als je het resultaat ziet was dat het ook. Het is echt heel vet.''

Riool
De Jong voert wel vaker gekke stunts uit. Zo ging een filmpje waarin de
Spakenburger door een riool kruipt, viral op internet. Het fragment is al meer dan 600.000 keer gezien.

Bron: http://www.ad.nl/amersfoort/rookbom-van-100-000-sterretjes-in-bunschoten~afd79e07/

Ik heb de video gezien en het zijn gewoon 100.000 sterretjes in een ton. Niemand beweerde dat het een bom was, bovendien ontplofte er ook niks. En het was al helemaal geen rookbom, er kwam amper rook vanaf alleen aan het einde toen er geblust werd. Het leek meer op een hele grote, korte fontein.

Pff media die dit suport.
Een bom maken met kleine kinderen.
Teveel druk en je ken staaltjes koppen

"Teveel druk en je ken staaltjes koppen". Inderdaad. Leuk voor op film maar het had ook mis kunnen gaan. Wat is het volgende? Ton vol kruid van ijsfontijnen? Nee, slim is het niet...:bonk:

Dit zijn het soort video's dat geflagged moeten worden waar BCN op doelt.
Die het imago en bestaan van Vuurwerk schaden.
Daar is geen eindeloze discussie voor nodig.

Wederom bewijzen die gasten dat ze het verstand van een doperwt hebben.

Youtube 'pranks', irritante thumbnails, caps-lock en 'gaat fout' zijn toch wel signalen dat het niveau niet bijzonder hoog is. Ik kijk nog liever 24/7 nyan cat dan deze meuk.

Dat zijn de vrienden die ook "meegedaan" hebben aan de Zena trophy.
Kijken hoe anderen de show bouwen en dan met de eer gaan strijken.
Hieronder nog een filmpje van deze sufferds over hoe ze kinderen van nu op goede ideeen brengen:

Alles voor de views en de centjes!

Dat zijn de vrienden die ook "meegedaan" hebben aan de Zena trophy.
Kijken hoe anderen de show bouwen en dan met de eer gaan strijken.
Hieronder nog een filmpje van deze sufferds over hoe ze kinderen van nu op goede ideeen brengen:

Alles voor de views en de centjes!

Dit is wat ik ook wilde zeggen in het topic van BCN. Toen dit filmpje online kwam hebben wij dit ook allemaal aangegeven aan Youtube, doen ze er wat mee? Nee! Waarom? Omdat hier veel mensen naar kijken en dus Youtube geld krijgt. Daarom zullen dit soort video's niet verwijderen en zal het nooit weg gaan!:angry:

Laatst bewerkt:
Youtube 'pranks', irritante thumbnails, caps-lock en 'gaat fout' zijn toch wel signalen dat het niveau niet bijzonder hoog is. Ik kijk nog liever 24/7 nyan cat dan deze meuk.

Als je inderdaad ziet wat er allemaal op YouTube gedumpt word dan vraag ik me toch wel af waar het heen gaat met Nederland. Maar ja, tegenwoordig heeft elke idioot een camera en kan hij/zij dit moeiteloos online gooien. Normale video's zijn niet meer interessant, de grenzen worden steeds meer verlegd om maar zo veel mogelijk views te krijgen van een hele grote groep minderjarigen.

Wat dat betreft snap ik het initiatief van BCN wel degelijk, ik ben alleen bang dat het een typisch geval is van "dweilen met de kraan open". Net als een mede-VWC'er al eerder zei: ze moeten de grote namen eens aanpakken. En daar valt Prankster ook onder (niet alleen wat vuurwerk betreft trouwens :bonk:)

Jwtjuh :bye:

Echt een mega blunder geweest om die gasten mee te laten doen aan de trophy paar jaar terug.
Hopeloos dit, helaas smullen allen 13/14 jarige pubertjes hiervan

Het is niks anders dan een groot vreugdevuurtje met legaal categorie 1 vuurwerk. Mensen maken weer van een mug een olifant. En media houden van de negatieve aandacht die dit genereert. Niks bijzonders aan. Dit soort gekke dingen gebeurt al jaren. Maar nu is t ineens n hot item omdat de titel de tekst "bom" heeft en omdat t weer de tijd van t jaar heeft dat haters aan de slag gaan. Zielig/faal. Overdreven.

Dit is wat ik ook wilde zeggen in het topic van BCN. Toen dit filmpje online kwam hebben wij dit ook allemaal aangegeven aan Youtube, doen ze er wat mee? Nee! Waarom? Omdat hier veel mensen naar kijken en dus Youtube geld krijgt. Daarom zullen dit soort video's niet verwijderen en zal het nooit weg gaan!:angry:

Zo hypocriet als de pest dus. Tsja als er geld in het geding komt kan het allemaal ineens wel.:bonk:

Back
Bovenaan