Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een alternatieve webbrowser te gebruiken.
en wat een leuke toevoeging zeg, ik had ze voor mijn dochter besteld , omdat ik dacht dat ze dat wel leuk zou vinden, nu ik het filmpje gezien heb, vind ik ze zelf heel erg geinig
dat is zekers waar wat je zegt mollyman, ik vond het al een leuk prijsje voor 12 romeinse kaarsen met ieder 30 balls, nl. 3,95 euro, des te groter ook bij mij de verrassing dat er zelfs voor die prijs nog een knal bij zit, begint zo een beetje op een nederlandse nitraatkaars te lijken hahaha, maar wie weet word dit in de toekomst nog wel verder geperfectioneerd, een kaars met gekleurde ballen en harde knallen is altijd leuk natuurlijk
Jammer dat ook dit China Red niet bij m'n dealer West Vuurwerk verkocht wordt. Ik had deze kaarsen graag gehad, weer 'ns wat anders. Ik mag hopen dat ze volgend jaar toch wel 't hele assortiment voeren (wat mij betreft ten koste van Jorge).
ik hoop het wel voor je, heb nl. even op hun site gekeken , maar is echt jorge wat de hoofdmoot is, wel jammer dat er zo weinig producten van de andere lijnen zijn te verkrijgen zeg, en een alternatief zit niet echt dicht in de buurt helaas
Ze waren wel in de aanbieding , dus goedkoper als de normale verkoopprijs had ik gezien, dus van 5,50 nu voor 3,50 euro. Misschien kan dat dan wel kloppen?
Even voor de duidelijkheid: ER ZIT GEEN KNAL BIJ DEZE KAARSEN Ik heb er even 1 geprobeerd maar het zijn normale romeinse kaarsen. Wel moet ik zeggen dat ze erg krachtig zijn! Bij normale 10 shots kaarsen floppen de ballen er af en toe uit maar deze schieten echt behoorlijk hard weg!
daar is dan helaas niks aan te doen, had er wel net een extra pak van genomen voor het geval het wel zo was, had erg leuk geweest, maar dan komen ze nu alsnog wel op hoor, wel een meevaller dat ze dan erg krachtig zijn
Toch waren deze romeinse kaarsen best goed, zeker voor dat geld.
Wat mij trouwens opviel, voorgaande jaren schoten de romeinse kaarsen zonder al teveel druk, maar nu knalde de ballen er echt uit en dat was eigenlijk bij elke romeinse kaars die ik had.